Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

versturen email

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • versturen email

    ik heb een vraag waarop ik steeds geen antwoord krijg
    ik wil foto,s versturen per email maar dat lukt niet omdat de bestanden te groot zijn (meer dan 5mb) ik kan wel grote bestanden ontvangen
    wat doe ik fout of hoe kan ik dit oplossen ?? versturen per foto is omslachtig en bestandformaat verkleinen is niet de oplossing omdat je dan kwalitijd verlies

  • #2
    Verstuur ze bijv. via: https://www.wetransfer.com/ of soortgelijke toepassingen.
    Niet de Plus versie kiezen, want die is niet gratis.

    Selecteer de foto's of bestanden en geef het mailadres op waar ea naar toe moet.
    Dan krijgt die persoon een mailtje en hij/zij kan dan alles m.b.v de link downloaden.

    Je hoeft niet in te pakken of te verkleinen.
    Het wordt zo geupload naar een server. De link blijft een beperkte tijd beschikbaar.



    Dan zit je niet met de beperkingen van mail zoals: Grootte van te verzenden e-mail
    + Een te versturen e-mail mag niet groter zijn dan 20MB.
    + Een toegevoegd bestand aan een te verzenden e-mailbericht kan het bericht tot 30% groter maken.
    + Bestanden met Extensie die niet als bijlage verstuurd kunnen worden.

    Reageer


    • #3
      Jack, lukt het zo?

      Reageer


      • #4
        ja ik heb al wat geprobeerd en het lukt prima bedankt voor de uitleg is voor mij wel makkelijk moet ik niet steeds een sd kaartje laden

        Reageer


        • #5
          Jack, bij de gratis versie, blijft het maar een week staan he.
          Na die week kan je het bij de Free versie niet meer downloaden.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X