Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geen mail gedurende 2 dagen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Geen mail gedurende 2 dagen

Is er een probleem met de mailserver geweest of iets dergelijks. 1 mail van een bestelling is geverifieerd niet door gekomen.. en 2 dagen geen mail is ongehoord in mijn spam en google+ geinfesteerde inbox. Nu ik door had dat er misschien iets vreemds aan de hand was heb ik wat testmails gestuurd die nu wel binnenkwamen overigens..misschien toeval allemaal, een paar ongewoon rustige dagen en een bedrijf dat om een of andere de mail niet heeft doorgestuurd..

heb gelijk gecheckt of er logins zijn veranderd op een paar vitale sites maar vind eigenlijk niets dat lijkt op foul-play. (iemand die zn sporen uitwist)

de inlog op mn zeelandnet heb ik veranderd voor de zekerheid..

Hallo SkRJPW,

Welkom op het forum

Inderdaad vreemd dat je de ene mail wel binnen krijgt en andere mails weer niet. Heb je toevallig ook nagevraagd of de verzender van de mails een melding hebben gehad dat de mail niet kon worden afgeleverd?

Reageer

ik heb ze aangeschreven. wacht de reactie af.

vooral vreemd dat ik 2 dagen geen spam heb gehad. natuurlijk blij mee zijn maar gekoppeld met het missen van een mail die ik zou moeten hebben gingen er wat alarm bellen rinkelen.

ook geen veranderingen in het spam beleid van zeelandnet? domeinen die ze gebanned hebben ofzo

Reageer

Voor zover bij mij bekend niet nee. Heb je zelf het spamfilter ingesteld staan?

Reageer

Is je mailbox misschien te vol, over je limiet? Via Zeelandnet webmail kan je er dan niet meer inkomen. Je kan dan alleen je totale mailbox wissen. Via mail2web.com kan je nog wel in je mailbox selectief mails verwijderen en je mailbox binnen de limiet krijgen.

Reageer

Toen ik op de mail client van win10 zag dat ik al een tijdje geen mail had gehad heb ik gelijk de webmail gecheckt, dacht misschien een synchronisatie probleem.. op de webmail was het hetzelfde. Nog een paar pagina's mail verwijderd maar dat hielp ook niet,

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Sheena
              Voor zover bij mij bekend niet nee. Heb je zelf het spamfilter ingesteld staan?
              de spam map is leeg op de webmail, en ik heb nooit een spamfilter ingesteld.

bedrijf reageerde terug, ze hebben een automatisch gegenereerde mail naar het juiste adres gestuurd..

mn mail opereert nu weer normaal. vanaf afgelopen zondag tot dinsdag geen mail.

Reageer

Hoi SkRJPW,

Ik heb je mailbox nog even nagekeken wat betreft inhoud en hij zit wel bijna vol (95% is in gebruik). Er even vanuit gaande dat je hetzelfde e-mailadres gebruikt waarmee je ook geregistreerd bent op het forum. Als je een paar pagina's mail hebt verwijderd, dan zal dit waarschijnlijk de reden zijn dat de e-mail weer binnenkomt.

Je zou je e-mailprogramma kunnen instellen op POP3 met evt de optie 'kopie op server achterlaten' ingeschakeld voor x aantal dagen als je ook de e-mail wilt kunnen nakijken op bijvoorbeeld een smartphone. Je e-mails worden dan bewaard op de computer en de e-mailbox wordt na een ingestelde periode opgeschoond. Zo loopt deze niet snel vol.

Ook kan je je huidige abonnement omzetten naar een TV+Internet pakket. Afhankelijk van je abonnement wordt dan ook de inhoud van de mailbox vergroot. Klik hier om te zien hoe groot de mailbox dan wordt.
                A prudent question is one-half of wisdom

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                X