Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ik kan geen mail meer versturen via tablet.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ik kan geen mail meer versturen via tablet.

    Ik kan ineens geen mail meer versturen via tablet zegt email server onbekend ik ontvang wel mail Hoe kan dat ineens ontving ze eerst wel

  • #2
    https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/...l#.VwZs8Y9OKHs

    Reageer


    • #3
      Hallo hleijten,

      Krijg je ook een melding waarin staat waarom je geen mails kunt versturen?

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Sheena
        Hallo hleijten,

        Krijg je ook een melding waarin staat waarom je geen mails kunt versturen?

        Reageer


        • #5
          Nee alleen als ik een email verstuur krijg ik versturen mislukt server onbekend

          Reageer


          • #6
            Heb je de mail instellingen op je tablet voor de uitgaande server al gecontroleerd?
            Zie de link van Jos voor de gegevens.

            Geen schrijffout?

            Reageer


            • #7
              Ja alles gecontroleerd alles klopt geen schrijffout als ik een email verstuurt zegt hij server niet beschikbaar

              Reageer


              • #8
                Contrroleer even of "Aanmelden Vereist" niet is aangevinkt.

                Stel de uitgaande server in op 'SMTP' Server: mail.zeelandnet.nl Beveiligingstype: SSL Poort: 465. Krijgt u ook de optie 'Aanmelden Vereist' te zien? Vink deze optie dan uit.

                Reageer


                • #9
                  Hoi hleijten,

                  Is het inmiddels gelukt om mails te versturen vanaf je tablet ? Zo ja, kun je aangeven hoe je dit hebt gedaan of op Beste Antwoord klikken? Topic staat namelijk nog open als onbeantwoord.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Sheena
                    Hoi hleijten,

                    Is het inmiddels gelukt om mails te versturen vanaf je tablet ? Zo ja, kun je aangeven hoe je dit hebt gedaan of op Beste Antwoord klikken? Topic staat namelijk nog open als onbeantwoord.
                    Ik heb het vermoeden dat het probleem niet meer speelt aangezien er geen reactie meer komt. Topic als beantwoord gemarkeerd.
                    A prudent question is one-half of wisdom

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X