Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Erg traag laden van mail

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Erg traag laden van mail

    Het is mij sinds een aantal maanden opgevallen dat de mailserver erg traag is. Soms zo traag dat ik een error te zien krijg of gewoon een blanco (op de mappen na) pagina te zien krijg. Waar kan dit aan liggen? Ik gebruik windows 10. Op mijn mobiel (windowsphone 8.1) gaat het laden prima.

    Met vriendelijke groet,
    Patrick

  • #2
    Hoi Patrick,

    Welkom op het forum.

    Hoe probeer je je mail te benaderen met je Windows 10 apparaat, gaat dit via de webmail(dus via onze website) of heb je hiervoor een apart programma ?

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Sheena
      Hoi Patrick,

      Welkom op het forum.

      Hoe probeer je je mail te benaderen met je Windows 10 apparaat, gaat dit via de webmail(dus via onze website) of heb je hiervoor een apart programma ?
      Ai, ik ben inderdaad niet helemaal duidelijk geweest. Ik bedoel via de webmail op mijn pc. Verder geen programma's o.i.d

      Reageer


      • #4
        Hallo, Ik heb in Vlissingen het zelfde probleem.
        Gewoon internet is gewoon snel.
        Maar het laden van de webmail is erg traag precies zoals Patrick het omschreef.
        ik gebruik ook win10 en webmail via de site zeelandnet.nl

        Reageer


        • #5
          Als ik webmail opstart dan ben ik er binnen no-time, maar als ik mijn sortering anders wil dan moet hij er aardig lang over denken. Ik gebruik Google Chrome.

          Hebben jullie het echt bij het laden van de webmail of net als ik bij het sorteren, bijvoorbeeld de oudste e-mail eerst?
          Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Caroline
            Als ik webmail opstart dan ben ik er binnen no-time, maar als ik mijn sortering anders wil dan moet hij er aardig lang over denken. Ik gebruik Google Chrome.

            Hebben jullie het echt bij het laden van de webmail of net als ik bij het sorteren, bijvoorbeeld de oudste e-mail eerst?
            Ik gebruik Google Chrome. het is traag bij het laden, verwijderen en sorteren.
            Maakt niet uit wat je wil.
            Zou dit een instelling van windows 10 kunnen zijn?

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Rene2727
              Oorspronkelijk gepost door Caroline
              Als ik webmail opstart dan ben ik er binnen no-time, maar als ik mijn sortering anders wil dan moet hij er aardig lang over denken. Ik gebruik Google Chrome.

              Hebben jullie het echt bij het laden van de webmail of net als ik bij het sorteren, bijvoorbeeld de oudste e-mail eerst?
              Ik gebruik Google Chrome. het is traag bij het laden, verwijderen en sorteren.
              Maakt niet uit wat je wil.
              Zou dit een instelling van windows 10 kunnen zijn?
              Ter aanvulling; Ik gebruik de meest recente versie van Firefox.
              Het maakt trouwens niet uit of ik de webmail opstart of berichten wil verplaatsen, het duurt gewoon erg lang met laden. En zoals in een eerder bericht van mij gaf ik aan dat ik na een bepaalde tijd, of vrijwel direct, zelfs een 'error' krijg

              Reageer


              • #8
                Ik heb ook Windows 10 dus daar zal het niet aan liggen.

                Wel kan het liggen aan de instellingen van de browser die je gebruikt. Denk ook aan de instellingen van een eventuele eigen router achter het modem of aan de kabel die je gebruikt tussen je computer/laptop en modem.
                Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Caroline
                  Ik heb ook Windows 10 dus daar zal het niet aan liggen.

                  Wel kan het liggen aan de instellingen van de browser die je gebruikt. Denk ook aan de instellingen van een eventuele eigen router achter het modem of aan de kabel die je gebruikt tussen je computer/laptop en modem.
                  Het internetten, youtube en andere downloads gaan supersnel. Alleen het laden van de webmail is een verschrikking.
                  Ik zit nog steeds bekabeld en er zijn de afgelopen 2 jaar geen veranderingen in het netwerk geweest.

                  Reageer


                  • #10
                    Tijdelijke Internetbestanden al eens verwijderd?
                    Zie deze info .

                    Op dat moment lopen er geen andere toepassingen die bandbreedte wegnemen?

                    Probeer eens een andere browser.
                    Dit om Firefox ( welke versie?) uit te kunnen sluiten.

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X