Met veel moeite heb ik mijn account (van zeelandnet) toegevoegd in het programma van Outlook op mijn Ipad2. Ik kan mails wel ontvangen, maar verzenden lukt niet. De ingaande poort staat op 993 en de uitgaande op 25. De uitgaande heb ik ook al op 465 en 587 geprobeerd in te stellen, maar dan krijg ik een foutmelding.
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Kan geen email verzenden via Outlook op mijn Ipad2
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Hallo Annemieke, welkom op het forum.
Als POP3 ingesteldgebruik ik voor uitgaande mail poort 25 en voor inkomen 110.
Als het goed is, kun je de instellingen ook automatisch door outlook laten uitvoer.
Meer info over een emailacount toevoegen:
http://www.zeelandnet.nl/video/bekij...l_of_iPad.html
-
-
Hoi Annemiek,
Voor zover ik het weet, wordt Outlook automatisch voor je ingesteld. Ik heb net geprobeerd een ZeelandNet account aan te maken in de app en ik kan alleen kiezen voor IMAP. Het enige dat ik kon invoeren was mijn e-mailadres, de mailserver: mail.zeelandnet.nl, mijn gebruikersnaam en mijn wachtwoord.Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door CarolineHoi Annemiek,
Voor zover ik het weet, wordt Outlook automatisch voor je ingesteld. Ik heb net geprobeerd een ZeelandNet account aan te maken in de app en ik kan alleen kiezen voor IMAP. Het enige dat ik kon invoeren was mijn e-mailadres, de mailserver: mail.zeelandnet.nl, mijn gebruikersnaam en mijn wachtwoord.
Reageer
-
Heb het nog eens geprobeerd. Eerst account verwijderd. Daarna weer toegevoegd met alleen mailadres en wachtwoord. Er wordt dan vanzelf achter mai.zeelandnet.nl een getal gezet. Bij IMAP:993 en bij SMTP:25
Ik denk doordat ik dat eerder zelf had gedaan na raadpleging bij de helpdesk. W.s. klopt het getal 25 niet.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer