Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

uitgaande server

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • uitgaande server

    Ik zit op een park en kan geen mail versturen vanuit outlook omdat mijn uitgaande server dat niet accepteerd.
    Ik heb als mijn provider online en op het park gebruiken ze zeelandnet.nl.
    Dat heb ik ook ingesteld als uitgaande server maar toch lukt het niet wie heeft een oplossing.
    Ik kan nu alleen maar mail versturen viawebmail.
    De instellingen zijn bekend voor zeelandnet.nl

  • #2
    Hallo dickanja, welkom op het forum.

    Als je klant bij online bent, zul je de instellingen van online moeten gebruiken. Ik neem aan, dat je alleen van een wifiverbinding van Zeelandnet gebruikt maakt?
    Via onderstaande link kun je (ook) de instellingen van online vinden:
    http://www.eigenwijsheid.nu/mailserver-instellingen/

    Reageer


    • #3
      Een fatsoenlijke provider ondersteunt het versturen via een versleutelde poort (465 of 587). Het lijkt er niet op dat smtp.online.nl dat ook doet. Misschien dat Online je verder kan helpen.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
        Een fatsoenlijke provider ondersteunt het versturen via een versleutelde poort (465 of 587). Het lijkt er niet op dat smtp.online.nl dat ook doet. Misschien dat Online je verder kan helpen.
        Ik vrees (gezien het aantal klachten dat er o.a. via Klachtenkompas wordt ingediend) dat Online geen fatsoenlijke provider is

        Reageer


        • #5
          Ik heb alle instellingen van online nog staan maar het probleem is dat ik wel mail ontvang maar niet kan versturen.
          Ik gebruik alleen wifi van zeelandnet dat klopt.
          ik heb als inkomend staan pop.online.nl
          en als uitgaand mail.zeelandnet.nl
          poort 995 en uit 25.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door dickanja
            Ik heb alle instellingen van online nog staan maar het probleem is dat ik wel mail ontvang maar niet kan versturen.
            Ik gebruik alleen wifi van zeelandnet dat klopt.
            ik heb als inkomend staan pop.online.nl
            en als uitgaand mail.zeelandnet.nl
            poort 995 en uit 25.
            Je bent geen klant van Zeelandnet, dus kun je mail.zeelandnet.nl niet gebruiken.
            Zoek via de link die ik eerder gaf online op en gebruik de instellingen POP of IMAP al naar gelang je account is aangemaakt.

            Reageer


            • #7
              Je kunt mail.zeelandnet.nl op poort 25 gebruiken, daar zit (nog) geen wachtwoord op.
              Tenzij dit "ergens" geblokkeerd wordt natuurlijk...............

              Reageer


              • #8
                Ik heb die instellingen allemaal staan Jos maar het werkt gewoon niet!

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Jos
                  Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
                  Een fatsoenlijke provider ondersteunt het versturen via een versleutelde poort (465 of 587). Het lijkt er niet op dat smtp.online.nl dat ook doet. Misschien dat Online je verder kan helpen.
                  Ik vrees (gezien het aantal klachten dat er o.a. via Klachtenkompas wordt ingediend) dat Online geen fatsoenlijke provider is

                  Reageer


                  • #10
                    Ik heb de oude poort nog open staan welke moet ik gebruiken?
                    465 of 587?

                    Reageer


                    • #11
                      inkomend 110?
                      uitgaand 25
                      zo staan ze nu.

                      Reageer


                      • #12
                        Webmail werkt toch?
                        Maak er nu geen probleem van en geniet lekker van je vakantie.

                        Eenmaal thuis, ga er dan bij je Provider achteraan voor een volgende keer (vakantie)!

                        Reageer


                        • #13
                          Het is niet alleen voor de vakantie dit is blijvend!

                          Reageer


                          • #14
                            Ik zie dat je je eigen vraag hebt beantwoord, dus hoop dat je daarmee uit de voeten kunt.

                            Reageer


                            • #15
                              mijn ervaring met wifi / internet op een camping is, dat er onvoldoende poorten open staan.
                              daardoor kom je vaak niet verder dan alleen email ontvangen en over het web browsen.
                              email versturen kon in ieder geval op de camping, waar ik jaren heb gestaan, ook geen email kon versturen.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X