Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Yahoo Imap

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Yahoo Imap

    Geachte medewerker

    Het lukt mij niet om Yahoo Imap in outlook 2016 aan de gang te krijgen, ik hoop dat u mij kunt helpen, het is ingesteld volgens de instellingen die het volgens Yahoo moeten zijn
    Bij de uitgaande mail mag het eventueel poort 465/587 zijn maar maakt geen verschil ook inkomend 995/993 is getest beide met SSL.

  • #2
    Zie onderstaande reactie van rd1osb:
    https://forum.zeelandnet.nl/e-mail-1...html#post21003

    Ik had maar een link gepost:

    Reageer


    • #3
      Ik heb hem hier ook draaien instellingen zijn

      Je gebruikersnaam:[email protected]
      wachtwoord:xxxxxx

      server inkomende mail: imap.mail.yahoo.com
      uitgaande mail: smtp.mail.yahoo.com poort 587

      standaardpoort negeren

      Reageer


      • #4
        Hallo,

        Zou je dit eens willen proberen? De handleiding is voor Office 2013 maar de 2016 versie werkt zowat hetzelfde.

        Met vriendelijke groet,
        Markimoo

        Reageer


        • #5
          Hallo, ik heb alle gemelde opties uitgeprobeerd, ook een nieuw passwoord aangemaakt> Helaas alleen de pop account werkt, mar dat is juist niet de bedoeling.

          Reageer


          • #6
            Kan Yahoo zelf je misschien helpen? https://io.help.yahoo.com/contact/in...e&locale=en_US

            Reageer


            • #7
              Als het volgens deze instellingen niet werkt, probeer het dan eerst in een ander mailprogramma. Dan weet je of het probleem in Outlook 2016 zit, of niet

              Reageer


              • #8
                Hoi Co Noordhoek,

                Is het inmiddels gelukt? Zag dit topic nog als onbeantwoord staan namelijk.

                Reageer


                • #9
                  Omdat Co Noordhoek niet meer reageert, neem ik aan dat het probleem is opgelost. Daarom als beantwoord gemarkeerd.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Laura
                    Omdat Co Noordhoek niet meer reageert, neem ik aan dat het probleem is opgelost. Daarom als beantwoord gemarkeerd.
                    Het probleem is vandaag opgelost, de oorzaak was dat Urename niet correct was.
                    hier moet het volledige e-mail adres staan.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Co Noordhoek
                      Oorspronkelijk gepost door Laura
                      Omdat Co Noordhoek niet meer reageert, neem ik aan dat het probleem is opgelost. Daarom als beantwoord gemarkeerd.
                      Het probleem is vandaag opgelost, de oorzaak was dat Urename niet correct was.
                      hier moet het volledige e-mail adres staan.
                      Hoi Co Noordhoek,

                      Goed om te horen dat het probleem is verholpen en top dat je hier ook nog even aangeeft hoe het probleem uiteindelijk is opgelost. Zo hebben andere gebruikers hier ook nog iets aan.
                      A prudent question is one-half of wisdom

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X