Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Yahoo Imap

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Yahoo Imap

Geachte medewerker

Het lukt mij niet om Yahoo Imap in outlook 2016 aan de gang te krijgen, ik hoop dat u mij kunt helpen, het is ingesteld volgens de instellingen die het volgens Yahoo moeten zijn
    Bij de uitgaande mail mag het eventueel poort 465/587 zijn maar maakt geen verschil ook inkomend 995/993 is getest beide met SSL.

Zie onderstaande reactie van rd1osb:
    https://forum.zeelandnet.nl/e-mail-1...html#post21003

Ik had maar een link gepost:

Reageer

Ik heb hem hier ook draaien instellingen zijn

Je gebruikersnaam:[email protected]
      wachtwoord:xxxxxx

server inkomende mail: imap.mail.yahoo.com
      uitgaande mail: smtp.mail.yahoo.com poort 587

standaardpoort negeren

Reageer

Hallo,

Zou je dit eens willen proberen? De handleiding is voor Office 2013 maar de 2016 versie werkt zowat hetzelfde.

Met vriendelijke groet,
        Markimoo

Reageer

Hallo, ik heb alle gemelde opties uitgeprobeerd, ook een nieuw passwoord aangemaakt> Helaas alleen de pop account werkt, mar dat is juist niet de bedoeling.

Reageer

Kan Yahoo zelf je misschien helpen? https://io.help.yahoo.com/contact/in...e&locale=en_US

Reageer

Als het volgens deze instellingen niet werkt, probeer het dan eerst in een ander mailprogramma. Dan weet je of het probleem in Outlook 2016 zit, of niet

Reageer

Hoi Co Noordhoek,

Is het inmiddels gelukt? Zag dit topic nog als onbeantwoord staan namelijk.

Reageer

Omdat Co Noordhoek niet meer reageert, neem ik aan dat het probleem is opgelost. Daarom als beantwoord gemarkeerd.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Laura
                    Omdat Co Noordhoek niet meer reageert, neem ik aan dat het probleem is opgelost. Daarom als beantwoord gemarkeerd.
                    Het probleem is vandaag opgelost, de oorzaak was dat Urename niet correct was.
                    hier moet het volledige e-mail adres staan.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Co Noordhoek
                      Oorspronkelijk gepost door Laura
                      Het probleem is vandaag opgelost, de oorzaak was dat Urename niet correct was.
                      hier moet het volledige e-mail adres staan.
                      Hoi Co Noordhoek,

Goed om te horen dat het probleem is verholpen en top dat je hier ook nog even aangeeft hoe het probleem uiteindelijk is opgelost. Zo hebben andere gebruikers hier ook nog iets aan.
                      A prudent question is one-half of wisdom

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                      X