Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Hoe SPAM van UK en EU blokkeren?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Hoe SPAM van UK en EU blokkeren?

    Krijg sinds 2 weken ineens heel veel spam binnen; niet normaal hoeveel. Is voor 80 % Engels en Engels kan ik als taal helaas niet aanvinken om als SPAM te betitelen (Engels en Nederlands zijn juist standaard "geaccepteerde"talen).
    Kan ik ook iets instellen waarmee ik alle emailtjes afkomstig van een adres eindigend op .UK of eindigend op .eu kan blokkeren? Weet iemand of dit kan en hoe dit moet?

  • #2
    Hi knorretje,

    Wellicht heb je hier iets aan.

    Met het Spamfilter is het alleen mogelijk een domein te blokkeren(dus *@iets.com).

    Hier kun je meer informatie vinden over het Spamfilter

    Reageer


    • #3
      bedankt voor snelle, eerste, reactie. De info over Spamfilter had ik al gelezen, maar de verzenders van de SPAM zijn zo slim, dan het iedere keer net een iets andere afzender is. Enige wat ze dus gemeen hebben, is dat alle verzenders uit UK en EU zijn. Vandaar dat ik hoopte dat ik gewoon alles uit UK en EU kon blokkeren.

      Reageer


      • #4
        Uit Hoe stel ik het spamfilter in?

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door knorretje
          bedankt voor snelle, eerste, reactie. De info over Spamfilter had ik al gelezen, maar de verzenders van de SPAM zijn zo slim, dan het iedere keer net een iets andere afzender is. Enige wat ze dus gemeen hebben, is dat alle verzenders uit UK en EU zijn. Vandaar dat ik hoopte dat ik gewoon alles uit UK en EU kon blokkeren.
          En dat is dus helaas niet mogelijk. Je kunt wel alles achter @ laten blokkeren, maar als dat ook maar iets verandert schiet je daar niet direct veel mee op

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Ptrol
            Zie ook een van de links die ik heb gepost, Ptrol, dan kom je op dezelfde info terecht..

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X