Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Emails op mobiele telefoon

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Emails op mobiele telefoon

    Goedemorgen,

    Tot gisteren kon ik Emails op mijn Mobiel en op mijn computeren ontvangen die beide behouden bleven, maar sinds gistermiddag als ik de mail op mijn computer open, zijn ze verdwenen op mijn mobiel.
    Hoe kan dat, als ik niets verander heb.

  • #2
    Je bekijkt je mail ook op je computer?

    In welk programma?
    Hoe staat je account ingesteld ( Imap of Pop3)?
    Beide Imap?

    Geen Outlook 2016 in gebruik op je pc?
    Dit i.v.m. https://forum.zeelandnet.nl/e-mail-10/outlook-2016-2790

    Reageer


    • #3
      Ik heb op de computer Ofice 365
      En instelling computer is pop3 en mobiel is IMAP

      Oorspronkelijk gepost door Ptrol
      Je bekijkt je mail ook op je computer?

      In welk programma?
      Hoe staat je account ingesteld ( Imap of Pop3)?
      Beide Imap?

      Geen Outlook 2016 in gebruik op je pc?
      Dit i.v.m. https://forum.zeelandnet.nl/e-mail-10/outlook-2016-2790

      Reageer


      • #4
        Heb je de link gelezen?
        Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
        , ik kan wel dit rapport (Engelstalig) vinden. Hier wordt ook een workaround (tijdelijke oplossing) beschreven.

        Natuurlijk heel vervelend.... om eerlijk te zijn kan ik iedereen aanraden om IMAP te gebruiken zodat je op elk apparaat precies hetzelfde ziet als in de webmail. POP3 is echt 'van vroeger' (net als mailboxen kleiner dan 1 GB trouwens).

        Reageer


        • #5
          Of terug naar vorige versie:
          Oorspronkelijk gepost door jgesc
          Inderdaad is dit probleem ontstaan met versie 16.0.6568.2025 van Ms Outlook 2016.
          Het Microsoft KB artikel https://support.microsoft.com/en-us/kb/3145116 beschrijft dit en daar staat ook de oplossing door terug te gaan naar de vorige versie (nog steeds wel Outlook 2016).
          Symptomen van het probleem zijn: mails komen meerdere keren binnen in de inbox (soms dubbel, maar ook wel 4 - 5 keer) en mail wordt verwijderd van de mailserver bij Zeelandnet, ondanks de instelling dat deze daar b.v. 14 dagen bewaard moet blijven. Dit alles bij een POP3 instelling van de mail-client
          Mijn ervaring is dat teruggaan naar versie 16.0.6366.2068, zoals beschreven, goed werkt.
          .

          Reageer


          • #6
            Hoe stel ik IMAP dan in?

            Oorspronkelijk gepost door Ptrol
            Heb je de link gelezen?
            Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
            , ik kan wel dit rapport (Engelstalig) vinden. Hier wordt ook een workaround (tijdelijke oplossing) beschreven.

            Natuurlijk heel vervelend.... om eerlijk te zijn kan ik iedereen aanraden om IMAP te gebruiken zodat je op elk apparaat precies hetzelfde ziet als in de webmail. POP3 is echt 'van vroeger' (net als mailboxen kleiner dan 1 GB trouwens).

            Reageer


            • #7
              Zie: http://www.msoutlook.info/question/634
              Maak eerst wel Backup.

              In Outlook2007 doe ik het zo:
              + Maak eerst een backup
              + Plaats alle mail di k wil bewaren in Postvak In
              + Verwijder oude pop3 account
              + Maak nieuwe imap account aan
              + Zet de mail die ik wilde bewaren onder het nieuwe account
              + Ga naar Webmail en je ziet alles terug.

              Bij Imap wel in de gaten houden dat je mailbox niet volloopt!

              Reageer


              • #8
                [img]e88238f3-1843-4037-93b8-19a57f762e6b.png[/img]

                Reageer


                • #9
                  Let wel op, want als je de POP account verwijdert, ben je alles kwijt.

                  Reageer


                  • #10
                    Niet, Sheena, als je alles eerst verplaatst ( zoals geadviseerd) en uiteraard eerst een backup maken.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                      Niet, Sheena, als je alles eerst verplaatst ( zoals geadviseerd) en uiteraard eerst een backup maken.
                      Dat snap ik Ptrol Ik wilde alleen aangeven dat als je dat niet doet, je alles kwijt bent, dat is alles.

                      Een gewaarschuwd mens telt namelijk voor 2 toch

                      Reageer


                      • #12
                        Ja, hoor, "beter mee verlegen, dan om verlegen".

                        Maar is het niet beter om probleem in 1 topic aan te kaarten i.p.v. in 2, Sheena?

                        Reageer


                        • #13
                          Yes heb het gezien! Ik sluit dit topic omdat deze dubbel is, we gaan verder in Email Mobiel

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X