Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

vacaturebank

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • vacaturebank

    Ik heb gisteren een vraag gesteld maar zie de vraag nergens terug laat staan het antwoord.

  • #2
    Hallo Gerelly, welkom op het forum.

    Dit is de eerste reactie van jou op dit forum. Als je dus hier een vraag hebt gesteld, is er denk ik iets misgegaan.
    Maar wat let je om die vraag nog een keer te stellen...

    Reageer


    • #3

      Reageer


      • #4
        Hoe ga je na het bekijken van een vacature terug? Als je bovenin je browser op het pijltje naar links klikt, ga je wel een pagina terug. Je kan ook een nieuwe pagina openen door met rechts op een link te klikken en voor "openen in nieuw tabblad of pagina te kiezen. De oude pagina blijft dan ook open staan.

        Reageer


        • #5
          oke, bedankt voor de tip.

          Deze "digibeet" heeft nog wat vragen.

          Ondanks dat ik een nieuwe router heb, Delta adverteert met grotere snelheden, 4 x een monteur langs is geweest, vele vele malen gebeld met de helpdesk, is mijn iPad nog steeds zeer langzaam en valt Facebook zelfs regelmatig tijdens het scrollen uit. Ook als je een filmpje van facebook wilt downloaden, opent het vaak niet of gaat het terug naar het hoofdmenu waardoor je weer helemaal terug moet scrollen. Kortom, ik merk niets van de verandering op het net. De helpdesk zegt dat ik waarschijnlijk een oude laptop heb die te vol zit. Gek dat ik bij familiebezoek in Drenthe geen problemen heb met de bereikbaarheid en snelheid..

          Nog wat anders. Ik kan op de mails op mijn laptop ontvangen en versturen. Maar op mijn iPad kan ik het alleen ontvangen maar niet beantwoorden of nieuw verzenden. Blijkbaar ben ik niet de enige want op internet zijn veel klachten hieromtrent te lezen.
          Volgens de helpdesk moet ik er achter zien te komen welk mailsysteem ik heb op de iPad. Maar dat kan ik nergens vinden en de man van de helpdesk wist mij ook niet te vertellen hoe ik daar achter zou kunnen komen. Hij wimpelde het af met de mededeling dat ik de video maar moest gaan bekijken die op de site bij klantenservices staat . Dit gedaan en opgevolgd. Maar er wordt vanuit gegaan dat er een nieuwe account moet worden aangemaakt. Deze heb ik al want anders kan ik geen mails ontvangen.
          Ook is het vreemd, dat, als het wachtwoord misschien niet goed zou kunnen blijken te zijn, ik nergens zie staan; "wachtwoord vergeten?". Ik weet dan ook niet meer wat ik moet doen.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X