Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ik kan geen mail verzenden, wel ontvangen via Outlook

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ik kan geen mail verzenden, wel ontvangen via Outlook

    Hallo allemaal,

    Ik heb een vraag waar ik tot zover niks op kan vinden. Ik gebruik de laatste versie van Outlook voor 2 Zeelandnet mailaccounts. Ik kan wel mail ontvangen, maar ik kan geen mail verzenden, dan krijg ik namelijk de volgende melding:

    Uw bericht heeft enkele of alle geadresseerden niet bereikt.
    Onderwerp:
    Verzonden: 15-2-2016 19:19

    De volgende geadresseerde(n) zijn niet bereikt:

    *verwijderd*@zeelandnet.nl' op 15-2-2016 19:19
    Serverfout: 550 5.7.1 : Recipient address rejected: Mail appeared to be SPAM or forged. Ask your Mail/DNS-Administrator to correct HELO and DNS MX settings or to get removed from DNSBLs; MTA helo: desktopquat16r, MTA hostname: unknown[46.145.118.253] (helo/hostname mismatch)

    Deze melding krijg ik overigens bij beiden mailaccounts. Als ik online inlog kan ik wel gewoon mails verzenden, en die zie ik in Outlook ook gewoon staan bij verzonden. Feitelijk kan ik dus alles doen behalve mail verzenden

    Wie kan me helpen zodat ik weer mails kan versturen?

    Mvg,

    Robbert

  • #2
    Hallo Robbert, welkom op het forum.

    Verzend je die mail misschien terwijl je niet met Zeelandnet verbonden bent, bijv. via telefoon?
    Kijk dan eens of je "SSL" hebt aangevinkt bij de betreffende accounts.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Jos
      Hallo Robbert, welkom op het forum.

      Verzend je die mail misschien terwijl je niet met Zeelandnet verbonden bent, bijv. via telefoon?
      Kijk dan eens of je "SSL" hebt aangevinkt bij de betreffende accounts.
      Gebeurd als ik op WiFi zit, oftewel thuis op het "thuisnetwerk" oftewel op het werk. De ene keer doet ie het een paar dagen goed/normaal, en dan weer een paar dagen niet

      Ik heb gekeken bij accountinstellingen, en dan bij meer instellingen, en geavanceerd. De inkomende mail staat op SSL, en uitgaand op TLS. Heb met die instellingen ook gevarieerd, en dan getest maar blijft niks doen

      Server voor uitgaande mail staat de STMP verificatie niet aangevinkt overigens

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Robbert
        Oorspronkelijk gepost door Jos
        Hallo Robbert, welkom op het forum.

        Verzend je die mail misschien terwijl je niet met Zeelandnet verbonden bent, bijv. via telefoon?
        Kijk dan eens of je "SSL" hebt aangevinkt bij de betreffende accounts.
        Gebeurd als ik op WiFi zit, oftewel thuis op het "thuisnetwerk" oftewel op het werk. De ene keer doet ie het een paar dagen goed/normaal, en dan weer een paar dagen niet

        Ik heb gekeken bij accountinstellingen, en dan bij meer instellingen, en geavanceerd. De inkomende mail staat op SSL, en uitgaand op TLS. Heb met die instellingen ook gevarieerd, en dan getest maar blijft niks doen

        Server voor uitgaande mail staat de STMP verificatie niet aangevinkt overigens
        Voor uitgaande mail staat bij mij SSL aangevinkt en poort 465 ingevuld. Tevens inloggen verplicht aangevinkt
        Inkomend: SSL poort 993

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Jos
          Oorspronkelijk gepost door Robbert
          Oorspronkelijk gepost door Jos
          Hallo Robbert, welkom op het forum.

          Verzend je die mail misschien terwijl je niet met Zeelandnet verbonden bent, bijv. via telefoon?
          Kijk dan eens of je "SSL" hebt aangevinkt bij de betreffende accounts.
          Gebeurd als ik op WiFi zit, oftewel thuis op het "thuisnetwerk" oftewel op het werk. De ene keer doet ie het een paar dagen goed/normaal, en dan weer een paar dagen niet

          Ik heb gekeken bij accountinstellingen, en dan bij meer instellingen, en geavanceerd. De inkomende mail staat op SSL, en uitgaand op TLS. Heb met die instellingen ook gevarieerd, en dan getest maar blijft niks doen

          Server voor uitgaande mail staat de STMP verificatie niet aangevinkt overigens
          Voor uitgaande mail staat bij mij SSL aangevinkt en poort 465 ingevuld. Tevens inloggen verplicht aangevinkt
          Inkomend: SSL poort 993
          Check!
          Met die instellingen doen beiden het weer

          Zeer bedankt voor de snelle hulp!

          Reageer


          • #6
            Graag gedaan!

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X