Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Webmail reageert niet (goed)

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Webmail reageert niet (goed)

    De laatste tijd heb ik regelmatig problemen met het openen van mail via Webmail.
    Het inloggen gaat, maar het laden van de lijst met berichten lukt soms niet.
    Er wordt dan een foutmelding getoond dat IMAP niet reageert.
    Na een aantal keer verversen lukt het dan weer wel om de lijst op te vragen, maar vervolgens zijn er dan problemen met het tonen van het bericht.
    Mijn mailbox is niet vol (33%), dus daar ligt het niet aan.

    Iemand enig idee ?

  • #2
    Dit topic ga ik volgen, ik heb dit probleem namelijk ook regelmatig de laatste tijd.
    Voornamelijk met het sturen van e-mails.

    Reageer


    • #3
      Er zijn vanmorgen enkele verstoringen en werkzaamheden geweest op de webmail waardoor er foutmeldingen in beeld kwamen.

      De problemen met de webmail moeten ondertussen verholpen zijn. Als er toch nog problemen optreden bij het gebruik van de webmail, dan horen wij het graag.
      A prudent question is one-half of wisdom

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
        Er zijn vanmorgen enkele verstoringen en werkzaamheden geweest op de webmail waardoor er foutmeldingen in beeld kwamen.

        De problemen met de webmail moeten ondertussen verholpen zijn. Als er toch nog problemen optreden bij het gebruik van de webmail, dan horen wij het graag.
        Dank je wel voor de info!

        Reageer


        • #5
          MatthijsL, bedankt voor de info.
          Het was echter niet alleen gisteren maar al de gehele week.
          Ik moet zeggen dat ik na gistermiddag geen problemen meer heb gehad, dus hopelijk is het verholpen.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door tanteTruus
            Dank je wel voor de info!
            Oorspronkelijk gepost door edsulst
            MatthijsL, bedankt voor de info.
            Het was echter niet alleen gisteren maar al de gehele week.
            Ik moet zeggen dat ik na gistermiddag geen problemen meer heb gehad, dus hopelijk is het verholpen.
            Graag gedaan!

            Ik heb ook nog geen signalen ontvangen dat er nog problemen zouden zijn, dus ik neem aan dat het verholpen is.
            A prudent question is one-half of wisdom

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X