Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Pop3 of Imap op de iPhone

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Pop3 of Imap op de iPhone


  • #2
    Hoi Janneke,

    Ik raad je aan om SSL aan te vinken, dan zijn de servernummers voor inkomend 995 en uitgaand 465. Beide namen van de mailservers zijn mail.zeelandnet.nl

    Reageer


    • #3
      Dankjewel!

      Reageer


      • #4
        Hoi Janneke,

        Is het nog gelukt met de tip van Sheena? Klik haar reactie dan aan als beste antwoord.

        Tenzij het nog niet gelukt is natuurlijk
        A prudent question is one-half of wisdom

        Reageer


        • #5
          Beste Sheena en Matthijs, het is niet gelukt! Ssl stond al aangevinkt. Ik heb het voor nu maar even opgegeven....

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Janneke
            Beste Sheena en Matthijs, het is niet gelukt! Ssl stond al aangevinkt. Ik heb het voor nu maar even opgegeven....
            Oh dat is jammer om te lezen

            Wat zijn de exacte instellingen die je gebruikt hebt(kun je misschien een screenshotje sturen?)

            Reageer


            • #7
              Misschien lukt het je via de volgende link
              Klik hier

              Daarbij toch de volgende aanwijzing:
              Je hebt een mailbox van je provider van de IPhone. Dat is KPN, Vodaphone of een andere provider.
              Deze hebben allen een eigen mailbox.
              Hier kun je de mail van Zeelandnet forwarden naar je telefoon. Dan komt alles in een postvak terecht.

              Waar denk ik de fout zit is dat je de inkomende server verkeerd hebt staan. Dat is namelijk de instelling van je IPhone provider.

              Om je een idee te geven. Iemand wil van mijn pc een bericht met zijn email adres versturen. Die mail kan dan alleen verstuurt worden als hij/zij dat via mijn email adres doet. Hij/zij heeft namelijk bij mij geen account.

              Omdat ik geen IPhone heb en de instellingen van je provider niet weet, zou ik wat dat betreft even contact opnemen met iemand waar je het IPhone abonnement hebt afgesloten. Overigens zullen andere telefoon winkels je ook niet in de kou laten staan. Die zet je mail dan op de juiste manier in je telefoon.
              Laat je even weten of het gelukt is?

              Reageer


              • #8
                Hoi Janneke,

                Ondertussen al gelukt de instellingen op de iPhone te veranderen? Zo nee, geeft de moed niet op en laat het ons weten!
                A prudent question is one-half of wisdom

                Reageer


                • #9
                  Hallo Janneke,

                  Is het probleem inmiddels verholpen? Zo ja, kun je dan als je de oplossing in dit topic hebt gevonden op beste antwoord klikken, heb je zelf een oplossing gevonden, zou je die dan met ons willen delen ?

                  Als het probleem nog niet is opgelost, mag je dit uiteraard ook laten weten :$

                  Reageer


                  • #10
                    Heb helaas hetzelfde probleem weer. Ik heb mijn account verwijderd van zowel iphone en ipad omdat ik de server van zeelandnet maar weer als hostserver ga gebruiken. Nu zegt hij dat ik alleen een imap kan aanmaken of de pop3 kan bewaren omdat er al een account met mijn naam is

                    Reageer


                    • #11
                      Opgelost.....

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X