Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Serverinstellingen?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Serverinstellingen?

    Ik probeer al 2 maanden om gmail onder mijn outlook te krijgen maar krijg steeds foutmeldingen via google. Via een bedrijf waarvoor ik werk maak ik gebruik van een Google App. Inlogpogingen via outlook worden geblokkeerd. Wat moet ik doen?'.

  • #2
    Heb je bij de instellingen van het account "SSl" aangevinkt?

    Reageer


    • #3
      https://support.google.com/mail/trou...5137%2C2769074

      Indien je 2 staps authenticatie gebruikt met google zal het wachtwoord op de volgende manier moeten verkrijgen

      https://support.google.com/mail/answer/185833?hl=nl

      Reageer


      • #4
        Heb je bij de instellingen van het account "SSl" aangevinkt?
        Ja, dan verandert het poortnummer. Maar helaas mocht het niet baten. (Ik neem overigens aan dat je SSL bedoelde).

        Reageer


        • #5
          Ja, dan verandert het poortnummer. Maar helaas mocht het niet baten. (Ik neem overigens aan dat je SSL bedoelde).

          Reageer


          • #6
            Hoi Ricky, ik heb die authenticatie uitgevoerd en ook de andere tips opgevolgd. Helaas nog steeds zonder resultaat...

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door anje.b
              Ja, dan verandert het poortnummer. Maar helaas mocht het niet baten. (Ik neem overigens aan dat je SSL bedoelde).
              Dat bedoelde ik inderdaad. Welke google app bedoelde je?
              Heb je het emailaccount al eens helemaal verwijderd en geprobeerd het opnieuw in te stellen?
              Gmail is van Google, dus lijkt me dat het wel werkend te krijgen moet zijn.

              Reageer


              • #8
                Hoi anje.b,

                Is het inmiddels gelukt om Gmail in te stellen in Outlook? Zo ja, als je hier de juiste oplossing hebt gevonden, zou je dan op Beste antwoord willen klikken?

                Reageer


                • #9
                  Omdat er geen reactie meer is gekomen op de vraag of het nog gelukt is om Gmail in te stellen heb ik het antwoord van Ricky gemarkeerd als antwoord.
                  A prudent question is one-half of wisdom

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X