Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ik kan geen e-mail meer ontvangen op Samsung Galaxy tab 2,10.1

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ik kan geen e-mail meer ontvangen op Samsung Galaxy tab 2,10.1

    sinds ik de gratis wifi delta spots op mijn tablet heb gezet krijg ik geen email meer binnen op mijn tablet (android) hoe kan dit ik kan wel e-mail verzenden maar niet meer ontvangen.

  • #2
    Hallo yvonsakke, welkom op het forum.

    Ik zou beginnen met controleren of de emailinstellingen nog wel juist zijn. Kijk eens op de volgende pagina, of dat allemaal nog klopt: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/...L#.Vqc7s4-cGHs

    Reageer


    • #3
      Beste jos alles is goed ingesteld al ik het controleer staat er dit account is al in gebruik vreemd dat ik u reactie wel heb ontvangen op mijn tablet en de andere inkomende mails die op mijn laptop staan niet hoe kan dit dan , ik heb me vanmorgen aangemeld op dit forum en heb daar email van gekregen op mijn laptop maar niet op mijn tablet

      Reageer


      • #4
        Dat zou te maken kunnen hebben met het verschil tussen het soort emailaccount dat je gebruikt op die apparaten. Je hebt POP3 en IMAP. De eerste verwijdert in principe email van de server bij Zeelandnet nadat je die hebt binnengehaald, terwijl IMAP de email ook op de server laat staan.
        Hie vind je meer uitleg: https://www.antagonist.nl/help/nl/em...ient/popvsimap

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Jos
          Dat zou te maken kunnen hebben met het verschil tussen het soort emailaccount dat je gebruikt op die apparaten. Je hebt POP3 en IMAP. De eerste verwijdert in principe email van de server bij Zeelandnet nadat je die hebt binnengehaald, terwijl IMAP de email ook op de server laat staan.
          Hie vind je meer uitleg: https://www.antagonist.nl/help/nl/em...ient/popvsimap
          bedankt voor de duidelijke uitleg ik heb alles goed nagekeken en ik zie dat ik op de laptop gebruik maak van pop3 en omdat er in het filmpje (installatie gratis wifi-spots voor tablet ) het email account moest instellen op imap heb ik dat gedaan dus nu heb ik er 2 verschillende ,als ik nu op mijn tablet er ook pop3 van maak dan moet het toch in orde zijn denkt u ook niet ? of moet ik mijn laptop veranderen in imap .Ik , wist niks over de verschillende email-accounts ben een stuk wijzer geworden hopelijk reageert u nog yvon

          Reageer


          • #6
            Als ze beide POP3 maakt, wordt een binnengehaald emailbericht getoond op het apparaat waar je het mee binnenhaalt en niet meer op het andere. Het wordt dan in principe ook gelijk van de server verwijderd, of je moet bij de instellingen van je account aangeven dat er een kopie op de server moet worden bewaard.

            Persoonlijk vind ik het handig om op mijn PC alles binnen te halen met POP3 en op telefoon/tablet met IMAP.
            Op de PC heb ik dan altijd een overzicht van alle mail en zodra mail daar is binnengehaald, verdwijnt hij automatisch op andere apparaten. Maar je kunt uiteraard kiezen wat jij het handigst vind!

            Reageer


            • #7
              Nu begrijp ik het probleem pop3 op laptop en imap op tablet en als ik e-mail heb binnengehaald op mijn laptop verdwijnd het op mijn ander apparaat (tablet) ook nooit geweten hoor weer iets geleerd dan zal ik de instellingen maar zo laten en begrijp ik nu wat de oorzaak is hartelijk dank voor alle moeite die je hebt genomen jos.ik zal graag nog eens gebruik maken van dit forum , ook heb ik gelijk alle links die ik heb gekregen van jouw bij mijn favorieten gezet bedankt yvon

              Reageer


              • #8
                Graag gedaan! Wil je nog even op "beste antwoord" klikken, dan kan dit topic worden afgesloten.

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X