Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Windows Live Mail

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Windows Live Mail


  • #2
    Ik gebruik ook Live Mail, maar eigenlijk nooit de zoekfunctie. Nu even geprobeerd en werkt wel. Bij mij heeft het programma regelmatig moeite om een mail te verwijderen als ik op het rode kruisje klik. Ook dan kan het zomaar een minuut duren voordat er wordt gereageerd.

    Reageer


    • #3

      Reageer


      • #4
        Beste Goeroe,
        Als virusscanner gebruik ik F-Secure.
        Daarnaast Malwarebytes Anti-Malware en HitmanPro.
        Account POP3

        Reageer


        • #5
          Microsoft stelt een update voor Windows Live Mail verplicht om te blijven functioneren met Outlook en Hotmail. De update zorgt bij veel gebruikers voor crashes van de verouderde mailclient. Windows Live Mail is een onderdeel van het niet meer verder ontwikkelde Microsoft Essentials.

          voor het hele bericht:
          http://tweakers.net/nieuws/106832/ge...erplichte.html

          Reageer


          • #6
            Dank voor de informatie. Ik had er al meer over gelezen. Maar het feit dat ook OpenOffice problemen gaf, deed mij besluiten dit probleem op het forum te plaatsen.
            Het was even een flinke klus toch om alles van WLM naar Thunderbird over te zetten. Maar het belangrijkste is over gezet. Belangrijk was hierbij het toevoegen van de app Add-onbeheerder.

            Reageer


            • #7
              Beste KarloP, wilt u nog even op Beste antwoord klikken bij het antwoord dat u het beste vindt? Dan wordt deze vraag als 'beantwoord' gemarkeerd.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X