Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Emailberichten op 2 locaties

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Emailberichten op 2 locaties


  • #2
    Hallo kloet, welkom op het forum.

    In het menu van de email-app voor imap kun je waarschijnlijk wel aangeven, hoe vaak er standaard op aanwezige email moet worden gecontroleerd. Waarschijnlijk staat daar ook de optie nooit tussen.

    Reageer


    • #3
      dag Jos,
      't "probleem" zit niet in m'n smartphone maar op m'n pc. Werkt jouw oplossing daar ook en waar vind ik dat vinkje?

      Reageer


      • #4
        Je wilt dus op je pc geen email meer binnenhalen. Welk programma gebruik?

        Reageer


        • #5

          Reageer


          • #6
            Als ik het goed begrijp heb je dus hetzelfde emailadres zowel als pop-account als imap-account opgenomen in outlook.
            Je kan dan dat imap-account verwijderen,

            Reageer


            • #7
              Ho stop, meneer of mevrouw Kloet

              Als je het IMAP account verwijdert, heb je geen synchronisatie meer met de webmail.
              Bij IMAP toont Outlook juist hetzelfde als de webmail. Gebruik je POP, dan zullen de berichten gedownload worden naar je computer en dus verdwijnen van de webmail en je smartphone. Als dat is wat je wil, geen probleem natuurlijk.

              Reageer


              • #8
                Hallo kloet,

                Wat je ook kunt doen, is de IMAP/SMTP niet meenemen in de bericht synchronisatie. Dit kun je naar mijn weten instellen bij de account gegevens. Misschien heb je wat aan deze link:
                https://support.office.com/nl-nl/art...3-8607a98d3fcf

                Reageer


                • #9
                  Is het nog gelukt, meneer of mevrouw Kloet?

                  Reageer


                  • #10
                    't is me duidelijk geworden en 't werkt nu naar m'n zin; hartelijk dank voor de support.
                    Over en sluiten.

                    Reageer


                    • #11
                      Zou je nog even op "beste antwoord" willen klikken om dit topic te sluiten.

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X