Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Misbruik of flauwe grap

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Misbruik of flauwe grap

    Er is een voucher voor mijn kerstcadeau van mijn werk bij iemand anders terecht gekomen. Die persoon heeft daar misbruik van gemaakt en heeft een cadeau uitgezocht maar deze kwam wel op mijn adres. Ik heb een email adres van het bedrijf gekregen ([email protected]). Weet iemand hoe je bij dit adres een naam of adres kan achterhalen.

  • #2
    Dag rienvds,

    [email protected] lijkt me niet echt een e-mailadres wat bij een bedrijf hoort.
    Ook als je er naar zoekt in google krijg je geen e-mailadres dat bij een bedrijf hoort.

    Staan de contactgegevens niet op de voucher die je kreeg? Je zou voor het e-mailadres kunnen kijken naar de 'headers' van het bericht. Hoe je dat doet vind je hier: https://www.hostnet.nl/helpdesk/e-ma...ders-weergeven

    Reageer


    • #3
      Het is een hotmail-adres, je zou dus eens via Skype/MSN Messenger kunnen proberen of er een naam uit komt rollen. Kwestie van emailadres invullen in het veld met 'zoeken" linksboven, vervolgens drukken op blauwe knop met "Skype doorzoeken". Als het goed is, komt er vervolgens een naam te voorschijn.

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X