Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

valse email

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • valse email

    DAS Incasso
    De Entree 222
    1101EE, Amsterdam

    Amsterdam, 11 december 2015

    Beh. Door : Dhr. J.P. Hogeboom
    E-mail debiteur : ******@zeelandnet.nl
    Inzake : Openstaande factuur met betalingskenmerk H49-TMOB-10295808 bij T-MOBILE NEDERLAND B.V.

    Geachte heer, mevrouw,
    U heeft een bedrag van 31,89 euro openstaan bij onze opdrachtgever; T-MOBILE NEDERLAND B.V.. T-Mobile Nederland heeft vastgesteld dat de betalingstermijn van haar openstaande vordering geruime tijd is verlopen. DAS Incasso heeft van T-Mobile Nederland de opdracht gekregen om deze vordering verder af te handelen.
    Factuurdatum Omschrijving Bedrag
    01-08-2015 T-Mobile 3G abonnement 31,89 euro

    Download uw factuur:
    T-MOBILE_01082015_Factuur.pdf
    Desondanks is onze opdrachtgever bereid deze vordering met u kort te sluiten zonder dat er verhoogde incassokosten in rekening zullen worden gebdracht. Concreet betekent dit dat u in de gelegenheid wordt gebracht om het totale bedrag binnen 5 dagen te voldoen. Betalingsgegevens kunt u vinden in bovenstaande factuur.

    Dit e-mail bericht is automatisch verzonden en u kunt hier niet op antwoorden. Als u van mening bent dat deze vordering onrechtmatig is, neem dan contact met uw behandelaar op door gebruik te maken van de contactgevens vermeld in uw factuur. U ontvangt van deze e-mail tevens een kopie per post.

    Hoogachtend,
    DAS Incasso
    J.P. Hogeboom
    Medewerker Incasso Diensten

  • #2
    vraag: valse email. ??
    Wat is nu de vraag?
    Bel de DAS en vraag wat ze hiermee bedoelen......ik denk dat ik het antwoord al weet.

    Reageer


    • #3
      Ik denk dat meerdere mensen deze mail krijgen
      ik wil ze er voor waarschuwen

      Reageer


      • #4
        Wanneer het echt zou zijn, dan wordt het per post verzonden en niet per email.
        Er bestaat geen betrouwbare ontvangst-bevestigng van e-mail, en daarbij heeft het de status van een briefkaart, iedereen die het kan lezen, mag het lezen.
        Kortom: druk maar op de delete toets..............

        Reageer


        • #5
          Dank je Ron
          dat heb ik ook gedaan
          maar je leest toch dikwijls dat mensen er in trappen
          en ik denk maar zo
          ik kan er een ander maar op attent maken

          Reageer


          • #6
            Staat er ook een bankrekening erbij komt deze overeen met die van das

            Reageer


            • #7
              google eens op E mail adres

              Reageer


              • #8
                Zeelandnet zou de fraudehelpdesk er van op de hoogte kunnen stellen wie de eigenaar is van het genoemde emailadres!

                Reageer


                • #9
                  Koekeroe, je kan deze valse e-mail zelf melden bij de fraudehelpdesk. Het plaatsen op dit forum heeft geen zin. De inhoud en doelgroep van de berichten wijzigt daar te snel voor.

                  Reageer


                  • #10
                    Oke Goeroe
                    Heb ik al gedaan de zelfde dag
                    Haal het er maar af
                    Gr Koekeroe

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X