Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ontvang geen email meer op smartphone en ontvang ook geen email meer van een ander zeelandnet adres

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ontvang geen email meer op smartphone en ontvang ook geen email meer van een ander zeelandnet adres

    Sinds van de week ontvang ik geen emails meer op mijn smartphone en ontvang ook de laptop geen mails meer van een ander email adres op de zelfde laptop. Zeelandnet gebeld en de instellingen nagekeken maar geen oplossing gevonden. Wie kan mij helpen?
    Ik heb op de laptop windows live mail 2012

  • #2
    Hallo chrisendan, welkom op het forum.

    Is er op de telefoon en/of laptop iets gewijzigd, bijv. door update's e.d.?
    Probeer eens het betreffene account te verwijderen en opnieuw te installeren.
    Als de laptop onder windows draait, kun je misschien naar een herstelpunt.

    Reageer


    • #3
      Er is niks veranderd op de laptop of smartphone. Email verwijderd en opnieuw geinstalleerd helaas geen verbetering.

      Reageer


      • #4
        Als je op je laptop van dat andere naar dat ene een mailtje verstuurd, komt dat dan wel binnen?
        Welke provider heb je bij je telefoon en welk email programma gebruik je op de laptop?
        Heb je naast de laptop nog een computer?

        Reageer


        • #5

          Reageer


          • #6
            Heb de oplossing gevonden. Op alle sites staat dat je handmatig moet instellen. Dat heb ik eens niet gedaan. Nu gewoon op volgende gedrukt en jawel hoor hij doet het. Raar maar waar.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X