Zojuist telefonisch contact gehad met een medewerker van de klantenservice, helaas kon hij mij ook niet helpen behalve mij door te verwijzen naar de "Veelgestelde vragen" op Zeelandnet. Deze stappen heb ik al eerder gevolgd alleen zijn de email instellingen nog niet zoals ik wil (E-mails worden wel opgehaald en verstuurd).
Wat mij opvalt is dat deze beschrijving gebaseerd is op OSX 10.7 Lion, op mijn iMac heb ik de nieuwste versie OSX 10.11 El Capitan. Hierop zijn accountinformatie, postbusinstellingen en geavanceerde instellingen net iets anders dan die zijn beschreven in het stappenplan.
Mijn vraag is wat de juiste instellingen zijn als ik de mail heb verwijderd dat deze dan ook op de webmail server zijn verwijderd?
Dit zodat ik niet via de webmail de e-mails moet verwijderen en zoals bij Microsoft email (op een microsoft computer) dat wanneer de email uit de map "verwijderde items" is gehaald dat dit ook van de server af is.
Hopelijk heeft iemand hier een antwoord op.
Wat mij opvalt is dat deze beschrijving gebaseerd is op OSX 10.7 Lion, op mijn iMac heb ik de nieuwste versie OSX 10.11 El Capitan. Hierop zijn accountinformatie, postbusinstellingen en geavanceerde instellingen net iets anders dan die zijn beschreven in het stappenplan.
Mijn vraag is wat de juiste instellingen zijn als ik de mail heb verwijderd dat deze dan ook op de webmail server zijn verwijderd?
Dit zodat ik niet via de webmail de e-mails moet verwijderen en zoals bij Microsoft email (op een microsoft computer) dat wanneer de email uit de map "verwijderde items" is gehaald dat dit ook van de server af is.
Hopelijk heeft iemand hier een antwoord op.
Reageer