Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Inhoud mail verdwijnt van ipad?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Inhoud mail verdwijnt van ipad?

    Krijg soms mail met inhoud, bijlagen, foto's, ed, de inhoud verdwijnt dan soms na enige tijd, mailtje is er nog alleen de inhoud? Wie kan mij helpen

  • #2
    Beste Dowyroetje,
    Een vraag: gebruik je toevallig een AVG-virusscanner?
    Ik heb dat ook eens aan de hand gehad en het bleek dat AVG de boosdoener was.

    Reageer


    • #3
      Nee, geen avg virusscanner, zomaar ineens begonnen?

      Reageer


      • #4
        Lees je die zelfde mail ook op een PC of Laptop? (Of ander apparaat?) Je iPad download zelf geen mail maar kijkt enkel in je webmail. Als je bijvoorbeeld een pc af en toe mail binnen laat halen, dan zal die mail voor de iPad niet meer toegankelijk zijn. Dit kun je wel inschakelen, dus mocht je in die situatie zitten laat het dan maar weten

        Reageer


        • #5
          Hallo, allereerst bedankt voor uw reaktie, de meeste mail lees altijd ik van de ipad, ergens in een kamertje staat nog een pc, daar komt ook mail binnen, hier kijk ik zelden naar, bijna altijd naar de ipad.
          De mailtjes staan er, alleen van sommige verdwijnt de inhoud, en komt dan met de melding dit bericht is niet gedownload van de server.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door dowyroetje
            alleen van sommige verdwijnt de inhoud, en komt dan met de melding dit bericht is niet gedownload van de server.
            Dit klinkt als een synchronisatie probleem met IMAP. Dit probleem kan ontstaan als er zowel gebruik word gemaakt van een apparaat dat de mail ophaalt op basis van IMAP terwijl een ander apparaat de mail ophaalt met POP. Omdat de IMAPPOP client en de werkelijke e-mail dus niet meer op de server staat.

            Om dit op te lossen is het te adviseren om andere apparaten die e-mail ophalen voor het zelfde e-mail adres ook in te stellen op IMAP, op die manier zorgt u ervoor dat er altijd iets op te halen valt.

            Reageer


            • #7
              Allereerst bedankt voor uw reaktie, morgenavond komt er een neefje van mij naar de computers kijken, en de door u voorgestelde opties uit te voeren.
              Nogmaals bedankt, en ik laat weten wat er uit komt.

              Groetjes.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X