Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

uitgaande emails

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • uitgaande emails

    mijn inkomende emails komen via zeelandnet. Mijn uitgaande emails via KPN. Nu heeft de KPN iets gewijzigd en vervolgens mijn uitgaande emails geblokkeerd. Heb navraag gedaan bij KPN, niet goed, bel host. Your Hosting gebeld, niet goed, bel zeelandnet.
    Contact gehad met collega van U en verwijst mij naar het Forum

  • #2
    Welkom op het forum dvcdeninkel.

    E-mail met een @zeelandnet.nl adres verstuurt u het beste via de servers van Zeelandnet. E-mail met een @hetnet.nl, @kpnplanet.nl enz. adres verstuurt u via de mailservers van KPN. Bij het versturen van e-mail moet u de verbinding zo instellen dat u SSL gebruikt en ook uw e-mailadres en wachtwoord meestuurt. Dit is terug te vinden in de instellingen.

    Elke andere instelling, zoals het gebruiken van de KPN servers zonder versleuteling en inloggegevens, zal mislukken.
    Ook het versturen van @zeelandnet.nl berichten via KPN servers, of andersom, geeft een groot risico dat de berichten in spamfilters belanden. Dit heb ik zelf al eens aan de hand gehad met een klant.

    Ik hoop dat u hiermee verder kunt.

    Reageer


    • #3
      Hoi dvcdeninkel,

      Als je in je e-mail programma de instellingen van het account raadpleegt en bij het tabblad 'servers' het vinkje bij 'Voor deze server is verificatie vereist' aanvinkt, zou het weer moeten werken.

      Voor de rest kun je gewoon mailserver mail.zeelandnet.nl gebruiken in combinatie met poortnummer 465 en SSL.

      Reageer


      • #4
        Hoi dvcdeninkel, heb je het probleem opgelost? Gaat het hier trouwens over een telefoon of is er een andere reden waarom je uitgaande server KPN is? En om welk e-mail adres gaat het, eentje van Zeelandnet? Omdat je het namelijk hebt over je Your Host?

        Reageer


        • #5
          Aanvulling: heeft het misschien hiermee te maken?

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X