Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

E-mail account weggegooid, zijn mijn e-mails nog ergens te vinden?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • E-mail account weggegooid, zijn mijn e-mails nog ergens te vinden?

    ik heb mijn E.mail account weggegooid met mails kan ik die nog terug vinden.ik gebruik windows 7

  • #2
    Hallo verschoo, welkom op het forum.

    Zorg in ieder geval dat er op het apparaat waar je email was opgeslagen zo weinig mogelijk naar het geheugen wordt geschreven/opgeslagen om te voorkomen dat de mogelijk nog aanwezige emailbestanden worden overschreven.
    Welk email programma gebruik je en heb je alleen een account verwijderd of ook aangegeven dat daarbij behorende bestanden konden worden verwijderd?

    Reageer


    • #3
      Hallo Jos ik gebruik windows live mail ik had een nieuw mail account aangemaakt dat wilde ik verwijderen maar vergiste me en verwijderde het oude mail account met alle mails en mappen

      Reageer


      • #4
        De standaardlocatie waar Live Mail de bestanden opslaat is: C:\Gebruikers\inlognaam\AppData\Local\Microsoft\Wi ndows Live Mail

        Als je deze locatie niet zelf hebt gewijzigd, zou ik allereerst een backup van alle bestanden in die map maken. Mogelijk zijn de verdwenen emails daar nog te vinden. De betreffende bestanden zijn waarschijnlijk verborgen en dus niet zonder meer te zien.
        Aangezien je de vraag hier stelt, neem ik aan dat je zelf niet veel kennis hebt op dit gebied. Ken je wellicht iemand die dat wel heeft om je verder te helpen?

        Reageer


        • #5
          Bedankt Jos, je hebt gelijk die kennis heb ik niet maar ik zoek iemand op die dat wel heeft.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X