Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Melding: Bericht niet gedownload van de server

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Melding: Bericht niet gedownload van de server

    Ik krijg regelmatig het bericht: Dit bericht is niet gedownload van de server.
    Op mijn iPad Air met iOs 9, ingesteld IMAP.
    Kan ik hier iest aan doen?

  • #2
    Hallo bkpkik,

    Welkom op het Serviceforum

    Er zijn verschillende oorzaken mogelijk dat deze niet wordt gedownload op je iPad Air, maar wil je eens via de webmail kijken om welk bericht het dan gaat. Misschien is het een bericht, waar de beveiliging van je iPad, niet mee akkoord gaat.
    Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

    Reageer


    • #3
      Op de webmail staan de berichten wel. Het gaat om sommige beeichten in PostvakIn die ik bij binnenkomst gewoon kon lezen, maar later niet meer. Verder zijn ook een aantal berichten die ik verstuurd heb, later niet meer op mijn iPad te lezen. Al deze berichten bevatten geen bijzondere dingen. Soms heb ik trouwens op de PC ook met dit probleem te maken. Zou het aan de mappenstructuur kunnen liggen? Maar waarom de meste berichten wel te lezen en sommige anderen niet?.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door bkpklk
        Ik krijg regelmatig het bericht: Dit bericht is niet gedownload van de server.
        Op mijn iPad Air met iOs 9, ingesteld IMAP.
        Kan ik hier iest aan doen?
        en he

        Wij hebben hetzelfde probleem. Het heeft te maken met de update van iOs 9. Ik heb iOs9.1 gedownload maar probleem is nog niet opgelost. Hebben jullie hier geen oplossing voor? Vorige versie van iOs gaf geen problemen.

        Reageer


        • #5
          Het is mogelijk dat je op je computer of laptop thuis het account hebt ingesteld als een POP account. Deze haalt dan ook echt de berichten binnen en weg van de mailserver.

          Deze e-mail is dan niet meer te lezen op de iPad of iPhone.
          Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Caroline
            Het is mogelijk dat je op je computer of laptop thuis het account hebt ingesteld als een POP account. Deze haalt dan ook echt de berichten binnen en weg van de mailserver.

            Deze e-mail is dan niet meer te lezen op de iPad of iPhone.
            Alle accounts zijn op de pc ook als IMAP ingesteld. Dus daar kan het niet aan liggen.

            Reageer


            • #7
              @bkpklk

              Heb je het bericht wel gezien op de webmail? Als het daar nog wel staat dan ligt het aan de instellingen van de iPad of iPhone.

              Zie je het bericht daar niet meer en nog wel op je iPad of iPhone dan is dit bericht niet goed verwijderd op je iPad of iPhone tijdens de synchronisatie.

              Kijk ook eens of je dezelfde mappen gebruikt als op de webmail. op de iPad en de iPhone kun je deze kiezen bij de instellingen.
              Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

              Reageer


              • #8
                Het schijnt na de laatste update IOS 9.2 niet meer voor te komen.

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X