Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Hoe stel ik het spamfilter van ZeelandNet in

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Hoe stel ik het spamfilter van ZeelandNet in

    Heb je last van spam en heb je het spamfilter van ZeelandNet aangezet of aangeschaft. (Vanaf het Premium abonnement is deze gratis) kijk dan de instellingen eens na.

    Klik hier om direct naar het spamfilter op de PiP te gaan:

    *Edit* 07-06-2017 Link aangepast naar MijnDELTA. Klik op het schildje achter het e-mailadres. Heb je nog geen Spamfilter? Klik dan op 'Mijn Producten - Alles-in-1/TV&Internet en klik op activeren bij het Spamfilter.
    Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

  • #2
    Als ik op de link klik van Klik hier om direct naar het spamfilter op de PiP te gaan
    en ik mijn naam en wachtwoord invul, het juiste, kom ik op een pagina waar staat: Unauthorized.
    This server could not verify that you are authorized to access the document requested. Either you supplied the wrong credentials (e.g., bad password), or your browser doesn't understand how to supply the credentials required.

    Verder kan ik er niets van vinden.
    Als ik in mijn pip kijk staat er Uw e-mail wordt gescand

    Reageer


    • #3
      Hallo Robert,

      Direct onder waar jij ziet staan uw e-mail wordt gescand, staat:

      Spamfilter
      Uw e-mail wordt niet gefilterd op spam.

      Of iets wat er op lijkt Je kunt hem dan daar aanzetten of aanschaffen.
      Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

      Reageer


      • #4
        Caroline als er staat Uw e-mail wordt gescand dan verwacht je toch dat je e-mail wordt gescand?
        Maar je schrijft ook nog:
        Klik hier om direct naar het spamfilter op de PiP te gaan:
        Direct bovenaan zie je voor welk e-mailadres je de instellingen aanpast. Heb je meerdere e-mailadressen, hou er dan rekening mee dat je de instellingen per adres opnieuw dient uit te voeren.
        Maar de link werkt niet want als ik dan inlog, met de juiste gebruikersnaam en wachtwoord dan komt er steeds wat ik eerder schreef:
        Unauthorized.
        This server could not verify that you are authorized to access the document requested. Either you supplied the wrong credentials (e.g., bad password), or your browser doesn't understand how to supply the credentials required.

        Dus hoe kan ik het dan instellen voor elk email adres?

        Reageer


        • #5
          Hoi Robert,

          Ik zag dat Caroline per abuis een interne toevoeging had gedaan aan de link. Link gerepareert en nu werkt hij wel.

          Blacklist en whitelist kan je in 1 keer voor alle adressen instellen. De opties 'waarschijnlijk spam' en 'zeer zeker spam' stel je individueel per e-mailadres in.
          A prudent question is one-half of wisdom

          Reageer


          • #6
            Bedankt MatthijsL.
            Ik zag staan bij Waarschijnlijk SPAM 5 en Zeer zeker SPAM 20.
            Ik weet niet precies wat ik hiermee moet, laten staan of nummers veranderen? Ik snap het eerlijk gezegd niet zo deze nummers.
            En wat betreft spam, op mijn laptop krijg ik er niet zoveel, maar op mijn telefoon krijg ik wel veel spam. Ik krijg op mijn laptop dezelfde mails als op mijn telefoon maar op mijn telefoon dus ook nog een hoop spam. Ik snap niet waarom op mijn telefoon wel en op mijn laptop niet?
            En in webmail staan 3 verschillende spammappen.
            En hoe kan ik een bericht krijgen als er hier op mijn bericht wordt gereageerd?

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X