Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Berichten Outlook verwijderen lukt niet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Berichten Outlook verwijderen lukt niet

    Ik heb 2 nieuwe accounts aangemaakt in Outlook, voor mijn zeelandnet-adressen. Dat gaat goed, maar ik heb nog 2 problemen:
    - berichten verwijderen lukt alleen als ik de mail open en daarna in de mail op Verwijderen klik. Andere manieren werken niet, ik krijg het bericht: De bewerking kan niet worden uitgevoerd omdat het object is verwijderd". Wat is hier an te doen?
    - In de mappen staat een map "Problemen met synchronisatie..." en daarin nog een submap. Deze map kan ik niet verwijderen, ook hier komt de melding "De bewerking kan niet woden uitgevoerd omdat het object is verwijderd". Wat kan ik hier aan doen?

    Grtz, Brt

  • #2
    Hoi Bert Janse,

    Je had nog geen reactie gehad op je bericht. Speelt het probleem nog steeds of heb je inmiddels een oplossing kunnen vinden?
    A prudent question is one-half of wisdom

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
      Hoi Bert Janse,

      Je had nog geen reactie gehad op je bericht. Speelt het probleem nog steeds of heb je inmiddels een oplossing kunnen vinden?
      Dag Matthijs,
      Probleem is al enige tijd geleden verholpen. Ik ben de oplossing al vergeten, die heb ik ergens van het forum geplukt.

      Groet,
      Bert

      Reageer


      • #4
        Mooi om te horen dat het is opgelost. Dan zullen wij dit topic markeren als beantwoord.
        A prudent question is one-half of wisdom

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X