Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ik krijg geen E-mail meer binnen op de laptop

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ik krijg geen E-mail meer binnen op de laptop

    Sinds ik een smartphone heb (en daarop email heb geinstalleerd) krijg ik geen emails meer binnen op mijn laptop, maar wel op de pc. En op de Webmail van Zeelandnet verdwijnen de email-berichten zogauw ik uitgelogd ben.
    Heb ik verkeerde poorten (of iets dergelijks) ingevuld?. Ik wil hierbij even stellen dat ik weinig of geen computerkennis heb, maar totnutoe ging email altijd goed.

  • #2
    Wat is IMAP en wat zijn de voordelen hiervan?

    Reageer


    • #3
      Dank je wel Jos, voor zowel je welkom als je antwoord, en ja, ik heb een Pop-account geinstalleerd zie ik nu. Kost me veel moeite nog dit soort dingen, maar ik kom wel weer een stapje verder en ga me verdiepen in wat je hebt geschreven. ik zal het je laten weten als ik een oplossing heb gevonden.

      Reageer


      • #4
        Op de site van de klantenservice onder "veelgestelde vragen" staat nog een heleboel uitgelegd en anders mag je 't uiteraard ook hier vragen!

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Jos
          Op de site van de klantenservice onder "veelgestelde vragen" staat nog een heleboel uitgelegd en anders mag je 't uiteraard ook hier vragen!
          Ik heb je advies opgevolgd en ik ben nu zover dat ik alle email-berichten op de laptop krijg, alleen nog steeds niet op de webmail van Zeelandnet. Ik ga nog even verder lezen en uitproberen. Bedankt nogmaals!

          Reageer


          • #6
            @Leentje,

            De webmail is ook je brievenbus.

            Met een POP instelling op je laptop haal je de brievenbus leeg. Dus het klopt dat je dan niets terug ziet op de webmail.

            Je kunt wel in de account instellingen van het mailprogramma aangeven dat je bijvoorbeeld van de afgelopen 14 dagen een kopie achter wilt laten in de brievenbus, dus op de webmail.
            Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

            Reageer


            • #7
              Caroline, bedankt voor je reaktie. Ik heb je advies opgevolgd en de instellingen van mijn mailprogramma veranderd. Dus aangegeven dat ik mijn webmail 14 dagen wil bewaren. Maar evengoed zijn alle mailberichten na hooguit een uur gewist. Het is ook eigenlijk niet echt een probleem omdat ik vrijwel geen gebruik maak van de webmail, dat doe ik alleen als ik in het buitenland ben. Maar ik vind het wel vreemd dat dit sinds kort zo is en voorheen nooit. Kan misschien ook te maken hebben met Windows 10 dat ik pas gedownload heb.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X