Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Afzenders krijgen de melding dat e-mailbox vol is terwijl dit maar 17% is

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Afzenders krijgen de melding dat e-mailbox vol is terwijl dit maar 17% is

    De laatste dagen krijg ik steeds vaker te horen dat mijn e-mailbox vol zit. Deze meldingen komen van mensen die mij een e-mail sturen en dan een bericht krijgen Dat de e-mail niet verzonden kan worden omdat de e-mailbox van geadresseerde vol zit.
    Net heb ik dit gecontroleerd en tot mijn verbazing staat er dat de e-mailbox slechts voor 17% vol zit: 33 MB van 200 MB.
    Wie weet waarom deze melding dan toch verstuurd wordt?

    Alvast bedankt voor het meedenken.

  • #2
    Log eens in via de Webmail In plaats van via je email programma. Kijk aldaar in "Verzonden items" en vooral in de "Prullenbak". Zijn daar geen berichten blijven hangen die gewist kunnen worden?

    Reageer


    • #3
      Beste Walter,
      Hartelijk dank voor je reactie.
      De 17% is de inhoud die aangegeven wordt in de Webmail. Ik neem aan dat dit dan de inhoud van de gehele e-mailbox is. Of is dit de inhoud van de inbox?

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Loes
        Beste Walter,
        Hartelijk dank voor je reactie.
        De 17% is de inhoud die aangegeven wordt in de Webmail. Ik neem aan dat dit dan de inhoud van de gehele e-mailbox is. Of is dit de inhoud van de inbox?
        Bij mezelf staat de teller nu op 2% bij een bijna lege mailbox. Het is dus het percentage verbruik van het totale quota, let wel: van alle mappen samen!

        Reageer


        • #5

          Reageer


          • #6
            Hoi Loes,

            Krijg je nog steeds berichten van een volle e-mailbox terwijl deze niet vol zit?
            A prudent question is one-half of wisdom

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X