Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Waarom kan ik op mijn iPhone geen berichten verwijderen?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Waarom kan ik op mijn iPhone geen berichten verwijderen?

    Waarom kan ik een emailbericht op mijn Iphone niet verplaatsen naar de prullenbak (ofwel verwijderen)? Ik krijg de melding:

    Bericht kan niet worden verplaatst
    Het bericht kan nit worden verplaatst naar de postbus "Prullenbak

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door huisdekreek
    Waarom kan ik een emailbericht op mijn Iphone niet verplaatsen naar de prullenbak (ofwel verwijderen)? Ik krijg de melding:

    Bericht kan niet worden verplaatst
    Het bericht kan nit worden verplaatst naar de postbus "Prullenbak
    Hoi huisdekreek, en welkom op het forum.

    Dan staat de "trash" folder op je iPhone niet goed ingesteld.

    Zoek bij "instellingen" en "mail,contacten, agenda" je ZeelandNet emailaccount even op, en klik op het account,

    Klik dan onderaan het scherm op "geavanceerd",

    Klik dan op "Verwijderd" onder het kopje "Postbusinstellingen" en selecteer de "trash" map,

    Zet dan een vinkje achter "Verwijderd" onder het kopje "Zet verwijderde berichten in:",

    Dan zou het goed moeten gaan.

    Reageer


    • #3
      Het werkt, SUPER, bedankt!

      Kun je ook uitleggen wat het verschil is tussen opslaan op Iphone (heb ik nu gedaan) en op server? Wordt in het laatste geval alles gesynchroniseerd met Windows Live Mail?

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Frans
        Oorspronkelijk gepost door huisdekreek
        Waarom kan ik een emailbericht op mijn Iphone niet verplaatsen naar de prullenbak (ofwel verwijderen)? Ik krijg de melding:

        Bericht kan niet worden verplaatst
        Het bericht kan nit worden verplaatst naar de postbus "Prullenbak
        Hoi huisdekreek, en welkom op het forum.

        Dan staat de "trash" folder op je iPhone niet goed ingesteld.

        Zoek bij "instellingen" en "mail,contacten, agenda" je ZeelandNet emailaccount even op, en klik op het account,

        Klik dan onderaan het scherm op "geavanceerd",

        Klik dan op "Verwijderd" onder het kopje "Postbusinstellingen" en selecteer de "trash" map,

        Zet dan een vinkje achter "Verwijderd" onder het kopje "Zet verwijderde berichten in:",

        Dan zou het goed moeten gaan.
        Het werkt, SUPER, bedankt!

        Kun je ook uitleggen wat het verschil is tussen opslaan op Iphone (heb ik nu gedaan) en op server? Wordt in het laatste geval alles gesynchroniseerd met Windows Live Mail?


        like

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X