Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

E-mail account aanmaken op mobiel

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Ik denk toch dat jezelf de enigste bent die dit probleem kan oplossen.

    Want wanneer je tot twee keer toe de zelfde foutmelding krijgt is het probleem naar mijn idee niet te wijten aan een verkeerde instelling zoals smtp server en/of ssl.

    Maar gewoon aan een type fout in je e-mailadres en/of wachtwoord.

    Dit kun je controleren in de Gmail app door te tikken op het oog waardoor het wachtwoord zichtbaar wordt zodat je weet dat het juist heb ingevoerd.


    Maar ik kan je hiermee helaas niet verder helpen.

    Reageer


    • #17
      Allemaal geprobeerd en gecontroleerd en nog eens gecontroleerd.
      Ik ga maar gewoon bellen met Zeelandnet support. Ga er niet uit komen, maar dat verwachtte ik eigenlijk stiekem ook niet.
      Dank in ieder geval voor alle bijdragen.

      Reageer


      • #18
        Heb je inmiddels de klantenservice gebeld en ben je daar wel uitgekomen? Werkt het allemaal?

        Reageer


        • #19
          Dag Ferry, ik heb nog geen contact gehad met de klantenservice. Nog geen tijd voor gehad. Zal het inplannen voor vrijdag a.s.

          Reageer


          • #20
            Hoi Ronald,

            Misschien heb je nog iets aan onderstaande extra informatie.

            Als er gevraagd wordt om je e-mailadres, dan typ je deze volledig. Wordt er gevraagd om je gebruikersnaam dan gebruik je het gedeelte voor het @-teken van je e-mailadres. Let op: Voor ieder aangemaakt extra e-mailadres heb je een eigen wachtwoord gemaakt.

            Ik zie in de plaatjes van Mapje alleen maar het volledige e-mail adres staan. Als je programma met de melding komt dat de inlognaam of het wachtwoord niet juist is probeer dan eens in te loggen op onze webmail om te testen of je daar ook deze melding krijgt.
            Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

            Reageer


            • #21
              Inmiddels contact gehad met Zeelandnet en hun tip uitgeprobeerd om de gebruikersnaam aan te vullen met @zeelandnet.nl, maar ook daar reageert mijn telefoon niet op. De laatste optie was volgens de klantenservice contact op te nemen met Samsung, maar in de eerste plaats weet ik niet waar ik de juiste afdeling van Samsung zou moeten zoeken/bereiken en ik verwacht dat zij me dan weer terugsturen naar Zeelandnet.
              Resultaat blijft dus als voorheen: kan wel mijn e-mail van deze Zeelandnet account ontvangen, maar niet versturen.

              Reageer


              • #22
                Hoi Ronald,

                Weet niet of je dichtbij Middelburg woont maar je kan ook langs komen bij onze servicebalie. Het DELTA gebouw op de Poelendaelesingel 10 te Middelburg. Dan kijken mijn collega's met je mee. Want het zou gewoon moeten werken! De servicebalie is open tot 17:00.
                Laat even weten of je langs komt dan hou ik mijn collega op de hoogte.

                Reageer


                • #23
                  Dag Ferry,
                  Ik denk dat ik dat dan maar doe als laatste strohalm. Zojuist nog geprobeerd via de Outlook app op mijn telefoon, maar daar lukt het ook niet. Geen idee wat ik verkeerd doe. Ik zou a.s. maandag langs kunnen komen.

                  Reageer


                  • #24
                    Hoi Ronald, je kan dan het beste even telefonisch contact opnemen via 0118 - 22 55 00 (vanaf maandag 8.00u bereikbaar) zodat we een tijdstip vast kunnen leggen. Nu is er voldoende tijd beschikbaar, maar dan kunnen we wat voor je reserveren.

                    Reageer


                    • #25
                      Dank je Tim, zal ik doen. Wordt trouwens dinsdag, ben ik toch in de buurt.

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X