Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

mail verzenden niet mogelijk, nog steeds niet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • mail verzenden niet mogelijk, nog steeds niet

    [email protected].
    Ik gebruik mijn eigen domein

    2de vraag
    Is een eigen domein nog wel toegestaan, wordt deze vrijheid nog getolereerd.
    Te gek voor woorden zoveel gezeur om een mail te versturen:@:@:?:@

    heeft dit er mee te maken: https://www.ermis.nl/helpdesk/knowle...php?article=24

    Jroam

  • #2
    " Relay access denied" betekent dat je een verkeerde SMTP-server gebruikt.
    als je een internet verbinding hebt gemaakt met bijv. Zeelandnet, dan moet je de SMT-server van Zeelandnet gebruiken.

    je bent ondertussen een beetje gefrusteerd, maar dit probleem heeft niets met Zeelandnet te maken.
    het verbod op relay van email is een langer bestaande afspraak over internet gebruik. hiermee wordt o.a. overmatige spam voorkomen.

    Reageer


    • #3
      Of ik nou mijn eigen SMTP gebruik, van Zeelandnet.nl of van mijndomein.nl. Het werkt gewoon NIET! En deze problemen doen zich nu al een hele tijd voor!!

      Zou dit er mee te maken hebben : https://www.ermis.nl/helpdesk/knowle...php?article=24 ?

      Ik werk v.a. 1988 met computer, zoveel problemen om iets simpels een email te versturen heb ik niet eerder meegemaakt.

      Reageer


      • #4

        Reageer


        • #5
          Hoi Fred, nee het doet er niet hoeveel ervaring men heeft, ennuh ik ben van het eerste uur Ik ben gehandicapt en dan is enige kennis van die dingen best handig.
          Ik heb de smtp van zeelandnet gebruikt. Eerst ging het met smtp van mijn domein altijd prima, "ging". Maar of ik die gebruik of die van zeelandnet of die van mijndomein.
          De problemen blijven zich voortdoen

          Reageer


          • #6
            instellingen ??

            Reageer


            • #7
              IMAP-hostnaam mail.zeelandnet.nl
              poort 143
              gebruik SSL

              Reageer


              • #8
                10. Vul bij SMTP-server in: mail.zeelandnet.nl
                11. Kies als beveiligingstype voor SSL
                12. De poort staat na het kiezen voor SSL ingesteld op 465, zo niet wijzig deze dan naar 465
                Nu worden de instellingen voor de uitgaande server gecontroleerd. Als deze goed zijn, kun je opgeven hoe vaak er gecontroleerd moet worden op nieuwe e-mail.
                Een e-mailaccount controleren in Windows Live Mail

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                  10. Vul bij SMTP-server in: mail.zeelandnet.nl
                  11. Kies als beveiligingstype voor SSL
                  12. De poort staat na het kiezen voor SSL ingesteld op 465, zo niet wijzig deze dan naar 465
                  Nu worden de instellingen voor de uitgaande server gecontroleerd. Als deze goed zijn, kun je opgeven hoe vaak er gecontroleerd moet worden op nieuwe e-mail.
                  https://forum.zeelandnet.nl/e-mail-1...hone-tablet-30
                  Dank je wel!

                  Ik ga het proberen

                  Reageer


                  • #10
                    Geprobeerd en krijg de melding
                    De identiteit van smtp.zeelandnet.nl kan niet gecontroleerd worden.
                    Goed, omzeilen, niet laten controleren!
                    Dan krijgen we weer:@
                    Bericht kan niet worden via de server smtp.zeeland.nl.

                    Ik wil je bedanken voor je hulp, maar ik denk dat ze bij zeelandnet iets niet goed hebben.
                    groet
                    Jroam

                    Reageer


                    • #11
                      https://forum.zeelandnet.nl/e-mail-1...c-yosemite-915

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door jroam
                        Geprobeerd en krijg de melding
                        De identiteit van smtp.zeelandnet.nl kan niet gecontroleerd worden.
                        Goed, omzeilen, niet laten controleren!
                        Dan krijgen we weer:@
                        Bericht kan niet worden via de server smtp.zeeland.nl.

                        Ik wil je bedanken voor je hulp, maar ik denk dat ze bij zeelandnet iets niet goed hebben.
                        groet
                        Jroam
                        Jroam, dit is nu het 4e topic wat je aanmaakt over hetzelfde probleem. Ik wil je verzoeken dat niet meer te doen. Je kunt reageren in je vorige topic. Verder wil ik even opmerken dat het wel erg sterk is dat er bij Zeelandnet iets niet goed zou zijn als jij de enige bent die dit probleem heeft. Dit topic wordt gesloten.

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X