Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

E-mail in postvak IN is weg?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • E-mail in postvak IN is weg?

    Heb sinds een paar dagen windows 10. Heb 2 accounts voor mijn email. een zeelandnet en een gmail account. Op mijn zeelandnet account gooit hij steeds mijn postvak in leeg!!!! Het is meer een postvak weg!!

    Iemand hier ervaring mee??? Wat kan ik hier aan doen?
    Ook op mijn gsm ben ik dan mijn emails kwijt...

    m.v.g. R de Pooter

  • #2
    Hallo rojopost,

    Welk programma gebruik je om je mail op te halen/lezen?

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Jos
      Hallo rojopost,

      Welk programma gebruik je om je mail op te halen/lezen?
      eigenlijk geen idee..... het programma dat windows 10 gebruikt.....
      ben dus absoluut geen kenner!!!

      Reageer


      • #4

        Reageer


        • #5
          had hiervoor windows 8....
          waar kan ik dat terug vinden dan??

          Reageer


          • #6
            via het windows-logo linksonder en dan in de lijst van alle apps. Was wellicht Windows Live mail?

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Jos
              via het windows-logo linksonder en dan in de lijst van alle apps. Was wellicht Windows Live mail?
              ben echt geen kenner, maar kan bij alle apps geen "windows live mail" vinden....

              Reageer


              • #8
                Ik weet niet of je dat programma hebt gebruikt, was het meest voor de hand liggend. Als je 't hebt, staat het waarschijnlijk onder de W ( windows live mail)

                Als je behalve de app die je nu gebruikt geen ander mailprogramma hebt, adviseer ik je windows live mail te installeren en te gebruiken. Je moet dan wel de nodige gegevens van je zeelandnet- en gmail account weten om die account te installeren, maar dat heb je nu denk ik ook zelf gedaan.

                Hoe het verder werkt, wordt via de links hieronder duidelijk uitgelegd. Gebruik tijdens de installatie voor je Zeelandnet-account POP3. Je haalt de email dan binnen en kunt deze verder verwijderen of bewaren zoals jij wilt..
                Als je bij je account aangeeft dat er geen kopie op de server bewaard moet worden, word je webmail ook telkens verwijderd, zodra je mail in Live Mail hebt binnengehaald.
                Als je de site hieronder doorneemt, wordt er een heleboel duidelijk, denk ik:

                https://www.seniorweb.nl/artikel/win...mail-versturen
                http://windows.microsoft.com/nl-nl/w...tart-to-finish

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Jos
                  Ik weet niet of je dat programma hebt gebruikt, was het meest voor de hand liggend. Als je 't hebt, staat het waarschijnlijk onder de W ( windows live mail)

                  Als je behalve de app die je nu gebruikt geen ander mailprogramma hebt, adviseer ik je windows live mail te installeren en te gebruiken. Je moet dan wel de nodige gegevens van je zeelandnet- en gmail account weten om die account te installeren, maar dat heb je nu denk ik ook zelf gedaan.

                  Hoe het verder werkt, wordt via de links hieronder duidelijk uitgelegd. Gebruik tijdens de installatie voor je Zeelandnet-account POP3. Je haalt de email dan binnen en kunt deze verder verwijderen of bewaren zoals jij wilt..
                  Als je bij je account aangeeft dat er geen kopie op de server bewaard moet worden, word je webmail ook telkens verwijderd, zodra je mail in Live Mail hebt binnengehaald.
                  Als je de site hieronder doorneemt, wordt er een heleboel duidelijk, denk ik:

                  https://www.seniorweb.nl/artikel/win...mail-versturen
                  http://windows.microsoft.com/nl-nl/w...tart-to-finish
                  bedankt voor uw snelle reacties......
                  zal nog laten horen of het gelukt is..

                  Reageer


                  • #10
                    U mag je zeggen hoor :8 succes!!

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X