Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Teleurgesteld in ZeelandNet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Teleurgesteld in ZeelandNet

    https://support.apple.com/nl-nl/HT204075
    Waarom steeds problemen met de mail. Een mail account werkt en dat is toch weer mazzel.
    Een ander, precies hetzelfde ingevuld als de vorige, en die doet het weer niet, logica,...... ja vast en het zal ongetwijfeld aan mij liggen.
    Maar ik blijk niet de enigste.

    Ja ja, als je zoveel problemen hebt, dan stap je toch over.
    Dat was ook mijn bedoeling, terug naar alles in een van canal digitaal.
    Die bieden dat niet in zeeland. Sterker nog, weinig alternatief voor zeelandnet!

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door jroam
    https://support.apple.com/nl-nl/HT204075
    Waarom steeds problemen met de mail. Een mail account werkt en dat is toch weer mazzel.
    Een ander, precies hetzelfde ingevuld als de vorige, en die doet het weer niet, logica,...... ja vast en het zal ongetwijfeld aan mij liggen.
    Maar ik blijk niet de enigste.

    Ja ja, als je zoveel problemen hebt, dan stap je toch over.
    Dat was ook mijn bedoeling, terug naar alles in een van canal digitaal.
    Die bieden dat niet in zeeland. Sterker nog, weinig alternatief voor zeelandnet!
    Jroam,

    Je hebt nu 3 topics geopend over hetzelfde onderwerp. Ik heb geprobeerd je te helpen, maar je reageert niet op priveberichten. Zoals ik al eerder heb gezegd, als jij de vragen die wij stellen niet kan of wil beantwoorden kunnen we weinig voor je doen.

    Het gaat dus om dit topic en dit topic.

    In privebericht heb ik je het volgende bericht gestuurd:

    Hoi Jroam,

    Voor SMTP zou je alleen de mail.zeelandnet.nl server moeten gebruiken. Bij alle accounts. Zet dan ook de SSL en wachtwoord verificatie aan.


    Heb je dat gecontroleerd?

    We kunnen alleen je probleem oplossen als we gericht zoeken naar een oorzaak. Het heeft geen nut om meerdere topics te openen over hetzelfde probleem als dat niet gebeurt. Ook heeft het geen zin om te praten over overstappen, je zult bij een andere provider waarschijnlijk exact dezelfde problemen tegenkomen.

    Reageer

    Om te reageren, moet je eerst .

    verwerken...
    X