Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Windows 10 emails verzenden

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Windows 10 emails verzenden

Na het installeren van windows 10 start mijn PC aanzienlijk trager op dan met mijn oude 7 versie. Diverse programma's in het opstart menu al uitgezet. Helpt iets maar niet veel. Ook kan ik geen mail meer verzenden in Outlook 2007. Ontvangen gaat goed. Webmail werkt wel correct dus het moet in instelling zijn in outlook die gewijzigd is met de installatie van Windows 10. Account getest met test mail via zeelandnet en die geeft geen fout melding. Iemand een idee hoe dit komt.

Hallo neladron,

Ik zou eens proberen om het mailaccount te verwijderen en daarna opnieuw op e voeren.
    Eventueel vind je hier hoe dat werkt.

Reageer

[quote=Jos]Hallo neladron,

Ik zou eens proberen om het mailaccount te verwijderen en daarna opnieuw op e voeren.
      Eventueel vind je hier hoe dat werkt.

Reageer

Hallo Jos,

Als in de knop accountsinstellingen testen gebruik krijg ik geen fout melding en ontvang in de test mail. Dus de accounts settings moeten goed zijn. Via webmail werken de accounts ook.

Windows 10 heeft nog wel wat meer problemen dan alleen de mail, maar 1 ding tegelijk.

Reageer

Ik lees hier al problemen genoeg over windows 10 . Ik heb geannuleerd .

http://www.automatiseringgids.nl/nie...10-installeert

nr. 7 t/m 10 maar eens lezen.

Reageer

Logisch dat je foutmeldingen en/of tragere programma's krijgt......... Win10 vraagt bijpassende drivers! Dus, pas waar je kan de drivers aan!

Reageer

Bij mij is de snelheid veel sneller op Windows 10. Hier geen enkel probleem gehad.

Reageer

Ik kon na installatie van windows 10 ook geen email meer verzenden met outlook 2007. Bij mij hielp runnen van de System File Checker: http://www.msoutlook.info/question/c...ows-10-upgrade

Reageer

ik loop tegen hetzefde probleem aan, collega erbij gehad, komt er niet uit. een uur met Zeelandnet aan de lijn gehangen, kunnen je niet helpen want hebben nog een Windows 10.
                  nu dus maar weer via web:? mail want anders kom ik er niet uit.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Janny2
                    ik loop tegen hetzefde probleem aan, collega erbij gehad, komt er niet uit. een uur met Zeelandnet aan de lijn gehangen, kunnen je niet helpen want hebben nog een Windows 10.
                    Janny2, welk emailprogramma gebruik je en welke foutmelding krijg je?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Frans
                      Oorspronkelijk gepost door Janny2
                      Janny2, welk emailprogramma gebruik je en welke foutmelding krijg je?
                      Het programma wat in Wondows 10 zit dus denk Outlook?
                      hij doet totaal niks meer, komt ook niks meer binnen en als ik ergens op klik zit hij meteen vast.

Reageer

Inmiddels zijn we drie maanden verder en werkt het nog steeds niet zoals het zou moeten.
                        ik wordt een beetje moe van dat webmail want ben steeds mijn adressen kwijt dus liever heb ik gewoon mijn outlook weer terug. Is er inmiddels iemand die weet hoe dat dan wel ingesteld moet worden?

Reageer

Je zou dit eens kunnen proberen:
                          http://www.msoutlook.info/question/c...ows-10-upgrade

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jos
                            Gaan we proberen

Reageer

Hoi Janny,

Heb je de oplossing van Jos al kunnen proberen?

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X