Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Mail aan ene adres komen binnen op ander adres

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Mail aan ene adres komen binnen op ander adres

    mijn emails van mijn webmail adres komen plots terrecht op het hoofdaccount adres.Kan iemand me helpen aub

  • #2
    ingridcailloux

    Welkom op het forum, kan je iets meer details geven?
    Hoe haal je de mail binnen van je hoofdaccount ook via webmail of via een los mailprogramma, heb je recentelijk nog instellingen gewijzigd?
    Er loopt op dit moment wel een storing op de mailserver maar die zorgt er eigenlijk alleen voor dat je niet aan kan melden.
    Ik heb een systeembeheerder gevraagd om dit na te zien maar hij geeft aan geen gekke dingen te zien gebeuren.

    Alvast bedankt

    Reageer


    • #3
      hoi, ik haal de mail binnen via een los mailprogramma,geen instellingen gewijzigd.Moest gisteren ineens terug inloggen wat steeds mislukte ondanks het juiste wachtwoord.Op de duur wist ik het ook niet meer en heb ik dan maar op" wachtwoord vergeten "geklikt om het opnieuw aan te vragen.Het zou in het hoofdaccount toekomen.Er is niets toegekomen,alleen plots alle mails die in mijn webmail stonden wel! Mails die nu naar het hoofdaccount gestuurd worden,komen daar niet meer toe,enkel de mails dus van de webmail

      Reageer


      • #4
        Je hebt dus het wachtwoord gewijzigd gisteren.

        Wil je dat nieuwe wachtwoord eens invoeren bij het juiste account in je mailprogramma?
        Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

        Reageer


        • #5
          nee hoor daar kreeg ik de kans niet voor,heel raar allemaal

          Reageer


          • #6
            Je webmail is je mailbox (brievenbus). Wij plaatsen hier de e-mails die voor het desbetreffende mailadres zijn.

            Dus als voorbeeld:

            Op de webmail log je in met:
            Gebruikersnaam: mailadres1
            Wachtwoord: wachtwoord1

            Deze gegevens kun je ook invoeren in een mailprogramma (Outlook / Windows Live Mail. Is deze ingesteld als een POP account dan haal je, als je dit programma de mail laat ophalen, de mailserver (brievenbus) leeg. (Mits er niet staat aangegeven dat er een kopie achter moet blijven op de mailserver.

            Welk account staat in je mailprogramma? Je hoofdaccount of je extra-mailadres? Of misschien wel allebei?

            Wil je eens controleren of hier de juiste inloggegevens staan.
            Ik krijg een beetje het gevoel dat je nu per abuis de hoofdaccountgegevens heb ingevuld bij het account van je extra e-mailadres.
            Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

            Reageer


            • #7
              mss is er idd iets per ongeluk mis gegaan maar aan de instellingen is niets veranderd.Het ging altijd zonder problemen

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door ingridcailloux
                mss is er idd iets per ongeluk mis gegaan maar aan de instellingen is niets veranderd.Het ging altijd zonder problemen
                Hoi Ingrid, als je wil dat wij je helpen zul je toch echt die instellingen even na moeten kijken.

                Reageer


                • #9
                  Hallo,

                  Ondertussen is alles netjes opgelost hoor maar dit zeker niet dankzij zeelandnet,zij konden mij geen oplossing bieden,ook de webmaster niet,nogthans was het idd maar een kleinigheid.Mijn webmailadres had het in het accountbeheer overgenomen van het hoofdadres.Alles is weer ok dus.Iedereen toch bedankt voor de hulp!Ben wel erg telleurgesteld in de service van zeelandnet deze keer!

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door ingridcailloux
                    Hallo,

                    Ondertussen is alles netjes opgelost hoor maar dit zeker niet dankzij zeelandnet,zij konden mij geen oplossing bieden,ook de webmaster niet,nogthans was het idd maar een kleinigheid.Mijn webmailadres had het in het accountbeheer overgenomen van het hoofdadres.Alles is weer ok dus.Iedereen toch bedankt voor de hulp!Ben wel erg telleurgesteld in de service van zeelandnet deze keer!
                    Dus toch een instelling.

                    Ingrid, er zijn hier 3 mensen van Zeelandnet bezig geweest om je met dit probleem te helpen, en je bent teleurgesteld in de service? Heel bijzonder.

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X