Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Hoe maak ik een backup van mijn email adresboek/mappen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Hoe maak ik een backup van mijn email adresboek/mappen

    hoe kan ik een backup maken van mijn email adresboek/mappen.
    Zeg huidig internet op en ga mijn email account toevoegen aan abonnement nieuwe adres (Ook zeelandnet)
    Ik begreep dat alle inkoud dan verloren gaat

  • #2
    Hallo jobmeerman,

    Welkom op ons Serviceforum

    Als je een mailprogramma gebruikt zoals Outlook of Windows Live Mail en deze is ingesteld als POP zorg dan dat je zo veel mogelijk de nieuwste e-mail binnen haalt.

    Als je alleen onze webmail gebruikt dan adviseer ik je om bijvoorbeeld Windows Live Mail te installeren met POP en op die manier alle e-mail van de server af te halen.

    Klik hier om hem in te stellen. Onderin staat een downloadlink naar dit programma.
    Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Caroline
      Hallo jobmeerman,

      Welkom op ons Serviceforum

      Als je een mailprogramma gebruikt zoals Outlook of Windows Live Mail en deze is ingesteld als POP zorg dan dat je zo veel mogelijk de nieuwste e-mail binnen haalt.

      Als je alleen onze webmail gebruikt dan adviseer ik je om bijvoorbeeld Windows Live Mail te installeren met POP en op die manier alle e-mail van de server af te halen.

      Klik hier om hem in te stellen. Onderin staat een downloadlink naar dit programma.
      Ik gebruik Windows live; betekend dat daardoor alles behouden blijft bij opzeggen abonnement en koppelen aan nieuw account?

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door jobmeerman
        Ik gebruik Windows live; betekend dat daardoor alles behouden blijft bij opzeggen abonnement en koppelen aan nieuw account?
        Hoi Jobmeerman,

        Nee, dat is niet vanzelfsprekend. Je zult eerst zeker moeten weten of je een POP of IMAP account gebruikt. Bij POP mail wordt de mail op de computer opgeslagen. Dan kun je dus alles behouden. Maar bij IMAP werkt het anders, dan staat de mail bij ons op de server, en als dan het abonnement verdwijnt, dan verdwijnt de mail ook.

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X