Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

E-mail account smartphone alleen POP3?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • E-mail account smartphone alleen POP3?

    Ik heb ook geprobeerd de mail van zeelandnet binnen te laten komen op mijn smartphone volgens het filmpje maar ik kan niet kiezen voor IMAP. Pop staat er standaard! Wat nu? Iemand tips?

  • #2
    Hoi anbrobra,

    Ik heb je vraag even in een eigen topic gezet.

    Welke telefoon heb je?
    Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door anbrobra
      Ik heb ook geprobeerd de mail van zeelandnet binnen te laten komen op mijn smartphone volgens het filmpje maar ik kan niet kiezen voor IMAP. Pop staat er standaard! Wat nu? Iemand tips?
      We hebben nooit meer antwoord gekregen op de vraag van Caroline. Is dit probleem nog van toepassing?

      Reageer


      • #4
        Het speelt idd nog steeds. De mail van Caroline heb ik blijkbaar gemist. Excuses.
        Mijn mobiele telefoon is een LG P350.

        Reageer


        • #5
          heb je hier iets aan ? https://www.kpn.com/prive/mobiel/ser...len/zeelandnet

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Roof
            Deze handleiding gaat ook uit van een POP3 instelling. Anbrobra, probeer je een nieuw account aan te maken in je telefoon, of probeer je de bestaande instelling te wijzigen? Dat laatste gaat namelijk niet. Je zult echt een nieuw account moeten instellen op je telefoon.

            De juiste instellingen vind je hier

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X