Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ik krijg veel spam

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ik krijg veel spam

    De laatste tijd word ook ik overspoeld met spam, voornamelijk aanbiedingen van kans op gratis autos , cadeau bonnen etc. Ik geef ze allemaal aan als geblokkeerd, ongewenste afzender en domein. zonder enkel resultaat, ze blijven komen. Mijn spam filter staat aan.
    Het loopt echt de spuigaten uit, nu krijg ik zelfs min of meer dreigende berichten waarom ik niet inga op de mooie aanbiedingen. Er zijn geen virussen of andere ongein op mijn computer, die regelmatig gescanned wordt met Malware. Wie heeft er een goede oplossing?

  • #2
    Als de emails vanuit Nederland worden verstuurd, vooral hier melden:
    https://www.spamklacht.nl/

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door lescatalpas
      De laatste tijd word ook ik overspoeld met spam, voornamelijk aanbiedingen van kans op gratis autos , cadeau bonnen etc. Ik geef ze allemaal aan als geblokkeerd, ongewenste afzender en domein. zonder enkel resultaat, ze blijven komen. Mijn spam filter staat aan.
      Het loopt echt de spuigaten uit, nu krijg ik zelfs min of meer dreigende berichten waarom ik niet inga op de mooie aanbiedingen. Er zijn geen virussen of andere ongein op mijn computer, die regelmatig gescanned wordt met Malware. Wie heeft er een goede oplossing?
      Hoi Lescatalpas, en welkom op het forum.

      Alleen een spamfilter aanzetten is vaak niet voldoende, er kan ook nog het een en ander aan afgesteld worden. Zie deze pagina voor meer informatie.

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X