Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Foutmelding bij versturen email

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Foutmelding bij versturen email

    ik probeer een email te versturen maar krijg deze foutmelding : Account: 'mail.zeelandnet.nl', Server: 'mail.zeelandnet.nl', Protocol: SMTP, Reactie van server: '501 5.1.3 Bad recipient address syntax', Poort: 465, Beveiligd(SSL): Ja, Serverfout: 501, Foutnummer: 0x800CCC79
    Met al mijn andere email adressen geen problemen bij ontvangen zowel als verzenden. Ook het email adres waar dit over gaat kan ik wel ontvangen ! Maar ik kan niet aan haar terug mailen ook geen re oftewel antwoordmail. Ik werk met Vista en windows mail.
    Vraag wat gaat hier fout? Niets lukt geen simpele tekst niets

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door riet
    ik probeer een email te versturen maar krijg deze foutmelding : Account: 'mail.zeelandnet.nl', Server: 'mail.zeelandnet.nl', Protocol: SMTP, Reactie van server: '501 5.1.3 Bad recipient address syntax', Poort: 465, Beveiligd(SSL): Ja, Serverfout: 501, Foutnummer: 0x800CCC79
    Met al mijn andere email adressen geen problemen bij ontvangen zowel als verzenden. Ook het email adres waar dit over gaat kan ik wel ontvangen ! Maar ik kan niet aan haar terug mailen ook geen re oftewel antwoordmail. Ik werk met Vista en windows mail.
    Vraag wat gaat hier fout? Niets lukt geen simpele tekst niets
    Hoi Riet, en welkom op het forum.

    De foutmelding 0X800CCC79 wil zeggen dat je een email probeert te versturen met een adres wat niet geldig is. Kijk dus in je postvak uit of er een mail staat met een adres wat niet klopt. Verwijder dan deze mail of pas het adres aan.

    Reageer

    Om te reageren, moet je eerst .

    verwerken...
    X