Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Instellen Zeelandnet emailaccount op Android tablet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Instellen Zeelandnet emailaccount op Android tablet

    Het instellen volgens de instructies (IMAP) lukt niet.
    Ik heb een Android tablet (versie 4.0.3).
    Uiteindelijk krijg ik steeds de volgende melding: gebruikersnaam of wachtwoord is onjuist. (535 5.7.8 Error: authentcation failed

    Ik ben er van overtuigd, dat ik de juiste gegevens gebruik.
    Wat te doen?

  • #2
    Let op het verschil tussen hoofd- en kleineletters......

    Reageer


    • #3
      heb ik allemaal op gelet.

      Reageer


      • #4
        Hallo spieg00,

        De gebruikersnaam is altijd het gedeelte zonder @zeelandnet.nl.

        Log eens in, met de gegevens waar jij van denkt dat ze juist zijn, op onze webmail. Als dit ook niet lukt dan is je wachtwoord waarschijnlijk niet juist.

        Kijk hier voor een instructiefilm.
        Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

        Reageer


        • #5
          Ik heb ook problemen met het inloggen, zolang ik wifi gebruik kan ik alle email ontvangen en verzenden, zo gauw ik mobiel Internet inschakel kan ik wel ontvangen maar niet meer verzenden. Samsung galaxy tab, met t-mobile 4g . Heb mijn email van zeelandnet maar laten doorsturen naar gmail account zodat ik onderweg ook op mail kan reageren.

          Reageer


          • #6
            Ik kom gewoon in de webmail.
            Alles volgens de instructies uitgevoerd.
            Snap er niets van.

            Reageer


            • #7
              Dan heb je waarschijnlijk je account niet met de SSL beveiliging ingesteld.

              Hieronder de instellingen voor een IMAP instelling:

              Inkomende mailserver:
              Kies als beveiligingstype voor SSL
              De poort staat na het kiezen voor SSL ingesteld op 993, zo niet wijzig deze dan naar 993

              Uitgaande mailserver:
              Kies als beveiligingstype voor SSL
              De poort staat na het kiezen voor SSL ingesteld op 465, zo niet wijzig deze dan naar 465

              Voor zowel de inkomende als de uitgaande mailserver moet je de inloggegevens van het e-mail account invoeren.
              Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

              Reageer


              • #8
                Allemaal gedaan.
                Ik denk dat ik de klantenservice moet bellen

                Reageer


                • #9
                  Ik heb ook Android en heb zojuist een test uitgevoerd via mijn telefoon provider, dus niet op de WiFi en ik kan mijn mail versturen en krijg hem op een ander account (geen ZeelandNet) gewoon binnen.

                  Dus er is wel degelijk iets niet goed met de instellingen.

                  Gaat het om een gewoon eigen e-mailaccount of om een e-mail alias?
                  Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

                  Reageer


                  • #10
                    Eigen email, ben er al een tijdje mee bezig geweest, zeelandnet zegt het ligt aan tmobile, tmobile zegt het ligt aan zeelandnet, kastje muur, maar mijn oplossing werkt , omslachtig maar te doen.

                    Reageer


                    • #11
                      Wat heb je dan gedaan Pin-tje?

                      spieg00 Heb jij ook T-mobile?
                      Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

                      Reageer


                      • #12
                        Gmail gaan gebruiken, mail forwarden, omdat ik wel kan ontvangen maar niet verzenden, zie boven in mijn 1e reactie

                        Reageer


                        • #13
                          Ik heb toch het gevoel dat het wel degelijk met T-mobile te maken heeft ...
                          Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

                          Reageer


                          • #14
                            Nee.
                            Ik heb het zojuist zelf opgelost.
                            Er stond een vinkje aan bij "aanmelden verplicht".
                            Na het verwijderen van dit vinkje liep de procedure door.
                            In ieder geval bedankt voor het meedenken.

                            Reageer


                            • #15
                              Er lopen hier nu 2 vragen door elkaar, erg verwarrend allemaal ........

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X