Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

E-mail verwijderen, verzonden berichten zien op iPad lukt niet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • E-mail verwijderen, verzonden berichten zien op iPad lukt niet

    Ik heb een emailaccount bij Zeelandnet en heb deze ook geinstalleerd op mijn Ipad volgens de instructie die op de website staat.
    Nog eens alle ingevulde gegevens / poorten gechecqed met de helddesk.
    Ik kan op mijn Ipad echter niet mijn verzonden berichten zien, ik kan geen berichten naar de prullemand verwijderen; de mappen hiervoor ontbreken ook, hoewel ze bij "instellingen" wel geactiveerd staan.
    Zijn er in mijn instelingen wellicht zaken die ik extra moet aanzetten ???

  • #2
    Hallo mteroller,

    Heb je het filmpje ook bekeken hoe je de iPad in moet stellen? Misschien zie je hier wat er fout gaat.

    Filmpje instellen E-mail iPad

    Er is al eens een topic gemaakt over het niet kunnen verwijderen van e-mail.
    Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

    Reageer


    • #3
      Ik had hetzelfde probleem, de postbussen (behalve 'Inkomend') ontbraken bij het account. Ik heb het volgende gedaan:

      1. Sluit het mail-programma als dit open staat.
      2. Open 'Instellingen' van je iPad en ga naar 'Mail, Contacten, Agenda'.
      3. Onder 'Accounts' druk je op de zeelandnet-account.
      4. Onder 'IMAP' druk je op de account om het instellingen-menu te openen.
      5. Ga dan helemaal onderin naar 'Geavanceerd' en druk hier op.
      Hier zie je bovenin 'POSTBUSINSTELLINGEN' met daaronder de postbussen.
      6. Druk op een postbus. Bovenin staat 'OP MIJN IPAD' met daaronder de naam van de postbus in het blauw en daarachter een vinkje.
      7. Druk op de naam van de postbus (je ziet verder niets veranderen).
      8. Ga nu terug naar 'Geavanceerd'. Onder 'POSTBUSINSTELLINGEN' zou nu achter de postbus de tekst 'Op mijn iPad' moeten staan.

      Herhaal stap 6 t/m 8 voor alle postbussen.

      Voor mij werkte dit. Succes

      Reageer


      • #4
        mteroller En is het gelukt?
        Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

        Reageer


        • #5
          UPDATE:
          Ik heb onlangs een nieuwe telefoon gekocht en moest opnieuw de mail instellen. Ook deze keer had ik het probleem met de postbussen. Ik ben hier nog wat verder ingedoken. Nu blijkt dat je ook de postbussen kan koppelen aan de server van Zeelandnet. Als je dan bijv. een mail verstuurd vanaf de iPad komt deze terecht in 'Verzonden items' op de server van Zeelandnet. Zo kun je de mail ook terugvinden via de webmail en/of op andere apparaten. Gebruik hiervoor bij stap 7 de volgende postbussen onder 'OP DE SERVER':
          voor Concepten - Drafts
          voor Verstuurd - Sent
          voor Verwijderd - Trash

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X