Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

SMTP server wachtwoord bij uitgaande e-mail

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Chrisco
    Goeroe bedankt voor je reactie en heb het gecheckt; Thunderbird is up to date.
    Hoi Chrisco,

    Probeer ook eens je router te resetten.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Frans
      Oorspronkelijk gepost door Chrisco
      Goeroe bedankt voor je reactie en heb het gecheckt; Thunderbird is up to date.
      Hoi Chrisco,

      Probeer ook eens je router te resetten.
      Zowel router als modem gereset; probleem blijft....
      Bedankt voor de tip Frans!

      Reageer


      • #18
        hallo Chrisco,

        Kijk eens op deze pagina voor een eventuele oplossing.
        Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door Poldertrol
          Als je alles gecontroleerd hebt en het juist staat, zou je nog kunnen proberen een systeemherstelpunt terug te plaatsen van enkele dagen geleden toen alles nog ok was.
          Hallo
          systeemherstelpunt aangemaakt, maar het is (nog) niet de oplossing. Is er dan niet iemand die het SMTP wachtwoord kent voor uitgaande mail? Het lijkt me zo simpel; ik vul het goede wachtwoord in en laat dit door de computer onthouden en alles is opgelost.....

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Chrisco
            Hallo
            systeemherstelpunt aangemaakt, maar het is (nog) niet de oplossing. Is er dan niet iemand die het SMTP wachtwoord kent voor uitgaande mail? Het lijkt me zo simpel; ik vul het goede wachtwoord in en laat dit door de computer onthouden en alles is opgelost.....
            Dat SMTP wachtwoord is je eigen mail-wachtwoord.

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door Frans
              Oorspronkelijk gepost door Chrisco
              Hallo
              systeemherstelpunt aangemaakt, maar het is (nog) niet de oplossing. Is er dan niet iemand die het SMTP wachtwoord kent voor uitgaande mail? Het lijkt me zo simpel; ik vul het goede wachtwoord in en laat dit door de computer onthouden en alles is opgelost.....
              Dat SMTP wachtwoord is je eigen mail-wachtwoord.
              .... dan lijkt het simpeler dan het in werkelijkheid is, want dit had ik al geprobeerd. Bedankt voor je reactie Frans!

              Reageer


              • #22
                Zorg dan dat je je gebruikersnaam (e-mailadres) ook goed meegeeft bij het versturen van de mail.

                Reageer


                • #23
                  Chrisco, heb je dit nog op kunnen lossen?

                  Reageer


                  • #24
                    Hallo,

                    Indien dit nog niet is opgelost, neemt u dan contact met mij op.

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door Frans
                      Chrisco, heb je dit nog op kunnen lossen?
                      Hallo Frans,
                      ik heb uiteindelijk een nieuw email adres aangemaakt en hiermee kon ik wel mail versturen. De instellingen vergeleken en bij het nieuw aangemaakte email adres verzond ik via poort 25 en starttls. Ik heb geen idee wat dit verder inhoud of wat voor gevolgen dit kan hebben, zover reikt mijn kennis niet. Ik heb dezelfde instellingen nu ook voor mijn oude adres ingesteld en het lijkt weer te werken. Bedankt voor je hulp en interesse!

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X