Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Probleem bij terugmailen vanaf iPhone/iPad

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door vschaik
    Nee dus. Door al deze verschillende oplossingen zie ik door de bomen.....
    Kan iemand gewoon eens een stappenplan geven wat ik achtereenvolgens moet doen om dat irritante relay verhaaltje voorgoed uit te bannen op laptop, ipad en iphone? Co van Schaik
    NB even langskomen om de apparaten goed in te stellen mag ook!
    Hoi Co,

    Probeer het volgende eens. Ga naar de Instellingen -> Mail, Contacten, Agenda -> Zeelandnet, en klik dan op Account (daar staat als het goed is je mailadres achter).

    Dan zie je het volgende schermpje:

    [img]fdee22a4-302c-4c53-8cc6-29ea82c1c122.png[/img]

    Klik op de regel met het rode pijltje, je komt dan in het volgende scherm:

    [img]8c5ed5d3-1e37-436b-94e4-6eea66439a29.png[/img]

    Klik nogmaals op de regel van het rode pijltje, je komt dan in dit scherm:

    [img]aebdaf92-0b06-4cd0-9a3b-9b0b5c022679.png[/img]

    Controleer daar de instellingen, SSL moet aan, poort moet op 465, en identiteitscontrole moet op "wachtwoord".

    Klik dan op "Gereed" (rechtsboven) en probeer het nog eens.

    Reageer


    • #17
      Beste Frans
      Met dank voor de uitleg. Toch gaat er steeds iets mis. Vraag. Moet de gebruikersnaam ingevuld worden? Er staat bij mij 'vereist'. Bij andere SMTP servers staat bij mij mail.zeelandnet.nl -aan- . Ik krijg dit niet weg.
      Bij server uitgaande post gooit hij de inatellingen wachtwoord en identiteitscontrole er steeds uit.
      Wat nu?
      Groet
      Co

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door vschaik
        Beste Frans
        Met dank voor de uitleg. Toch gaat er steeds iets mis. Vraag. Moet de gebruikersnaam ingevuld worden? Er staat bij mij 'vereist'. Bij andere SMTP servers staat bij mij mail.zeelandnet.nl -aan- . Ik krijg dit niet weg.
        Bij server uitgaande post gooit hij de inatellingen wachtwoord en identiteitscontrole er steeds uit.
        Wat nu?
        Groet
        Co
        Co, is het nog gelukt? Uiteraard moet de gebruikersnaam worden ingevuld.

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X