Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

email waarschuwer

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • email waarschuwer

    Is er iemand die me kan helpen met een programmaatje die me visueel waarschuwt dat er email is. Want alles werkt nu op geluid en daar heb ik niets aan (ik ben doof)
    Normaliter heb ik een heel oud programmaatje 3D Mail Effects, al zeker 15 jaar. Die waarschuwt me perfect visueel met vermeldingen van wie met welk onderwerp. Maar door de toestanden rond de verdwenen emails en besmette IP-adres (zie de topics) durf ik die 3D Mail Effects niet meer in te schakelen. Nu heb ik de WLM continue op de achtergrond draaien maar ik zie nog steeds niet dat er e-mail is, ook geen knipperend symbool in werkbalk (W8.1) Dus nu iedere vijf minuten controleren op WLM zelf of er al iets is. Zenuwslopend.
    Wie kan me helpen ?

  • #2
    Misschien dat emailtray iets voor u is?

    Reageer


    • #3
      gaan we proberen, bedankt !

      Reageer


      • #4
        Mocht dat niet zijn wat u zoekt is er ook nog mail notifier.
        Die zou ook een popup moeten laten zien wanneer er nieuwe mail binnen komt.

        Succes!

        Reageer


        • #5
          emailtray werkt niet, scan haalt niets op terwijl ik daarna wel zes emails in de WLM binnenhaal ! Dus weer verwijderd!
          En de 'mail notifier' download (ook Softonic) wordt geblokkeerd door Norton als besmet zijnde. Mislukt !

          Reageer


          • #6
            Heb dit gevonden, weet niet zeker of het werkt:

            Right-click the clock, then click Customize Notification Icons... What is
            your setting for "You have new email"? There are 3 options: Hide, Show and
            Hide when inactive. Hide and Show are static settings that don't really
            tell us much. If it is set to Hide when inactive, it should show the little
            envelope icon when mail arrives, then disappear when you read the new mail -
            or after some time period, but I've never tried to see how long that time
            is.

            Reageer


            • #7
              Beste Hillebregt, wellicht Incredimail iets voor u? weet dat niet iedereen er fan van is, maar dit programma laat erg goed zien als er nieuwe mail binnenkomt.

              Reageer


              • #8
                Hillebregt, welk mail programma gebruik je op dit moment?
                Binnen outlook kan je vrij makkelijk een berichtregel aanmaken die bij ieder nieuw ontvangen bericht een waarschuwingsvenster midden op je bureaublad plaatst

                Reageer


                • #9
                  Wlm

                  Reageer


                  • #10
                    Hallo hillebregt,

                    Ik ben nog eens voor je op zoek gegaan. Misschien dat je iets kunt met Mail Notifier?
                    Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

                    Reageer


                    • #11
                      hillebregt heb je een oplossing gevonden voor het waarschuwen bij nieuwe e-mail?
                      Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X