Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

E-mail blokkeren werkt niet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • E-mail blokkeren werkt niet

    Probeer alsmaar "DIT is TV" te blokkeren, maar de mails hiervan blijven toch komen. Hoe kan dat?

  • #2
    Je geeft niet aan hoe je probeert te blokkeren.
    Ooit aangemeld hiervoor?
    Of bedoel je Spamfilter van ZeelandNet?
    Zie dan deze Instellingen ZeelandNet Spamfilter .

    Reageer


    • #3
      Hallo rietluc,

      Welkom op het Serviceforum

      Meestal staat onderaan de e-mail een link met unsubscribe of uitschrijven. Volg die link en meld je af.
      Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

      Reageer


      • #4
        Dank U wel, ik ga kijken bij de eerstvolgende keer of zoiets onderaan staat.

        Reageer


        • #5
          Laat je het nog even weten als het gelukt is?
          Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

          Reageer


          • #6
            Ik probeerde telkens te blokkeren via Windows 7, klikte op "blokkeer de afzender van dit bericht".
            Had het spamfilter van ZeelandNet al geaktiveerd, maar zal als deze mail weer komt, de header daarin zetten.
            Bedankt voor de tip.

            Reageer


            • #7
              Zeker!

              Reageer


              • #8
                Zoals Caroline al schrijft vind je onderaan elke mail van DitIsTV een afmeld-link. Als je die gebruikt zou je echt van de e-mails af moeten geraken

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
                  Zoals Caroline al schrijft vind je onderaan elke mail van DitIsTV een afmeld-link. Als je die gebruikt zou je echt van de e-mails af moeten geraken

                  Reageer


                  • #10
                    In dit geval wel, omdat DitIsTV een Nederlandse dienst is. Je kan ze ook via hun website en via Twitter bereiken en krijgt normaal antwoord.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door rietluc
                      Probeer alsmaar "DIT is TV" te blokkeren, maar de mails hiervan blijven toch komen. Hoe kan dat?
                      Het beste is om op berichten niet te reageren of te proberen je uit te schrijven bij sites die je niet vertrouwd.
                      Reageren betekend voor veel bedrijven een opening om je zo met spam te bestoken.
                      Voor thuisgebruik is Spamfighter een gratis optie.
                      je kunt hem hier downloaden http://www.spamfighter.com/SPAMfight...oduct_Info.asp
                      Bescherming bij outlook express of Windows Mail, Windows Live Mail!

                      Reageer


                      • #12
                        ik zit ook met deze problemen als ik e mail adressen wil blokkeren via live mail blijven ze toch gewoon binnen komen ondanks dat ik ze blokkeer
                        en als je unscribe doe (uitschrijven) dus komen er nog veel meer binnen ????

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X