Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

e-mail doorsturen vanaf een Android toestel

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • e-mail doorsturen vanaf een Android toestel


  • #2
    Beste Zappy17,

    Ik heb het voor je nagekeken met de Gmail app op Android. Als ik 'Allen beantwoorden' kies, zie ik alle geadresseerden in het 'Aan:' veld. Ik kan ze ook een voor een verwijderen.

    Misschien bedoel je niet het Aan: veld, maar de tekst in de e-mail zelf (het citaat)? Dat is op een mobiel apparaat inderdaad soms lastiger aan te passen. Wel is er een vinkje voor geciteerde tekst.

    Hopelijk helpt dit je verder?

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
      Beste Zappy17,

      Ik heb het voor je nagekeken met de Gmail app op Android. Als ik 'Allen beantwoorden' kies, zie ik alle geadresseerden in het 'Aan:' veld. Ik kan ze ook een voor een verwijderen.

      Misschien bedoel je niet het Aan: veld, maar de tekst in de e-mail zelf (het citaat)? Dat is op een mobiel apparaat inderdaad soms lastiger aan te passen. Wel is er een vinkje voor geciteerde tekst.

      Hopelijk helpt dit je verder?

      Reageer


      • #4
        Ik begrijp wat je bedoelt en dit is inderdaad vervelend. Alsof je alleen wil 'consumeren' en niet 'produceren'.

        Het ligt niet altijd aan Android maar aan de app die je gebruikt. Om zo veel mogelijk bewerkingen op de server te laten plaatsvinden worden berichten niet altijd helemaal naar je Android apparaat gedownload zodat je ze kan aanpassen.
        Het hangt af van de app die je gebruikt welke mogelijkheden je dan hebt.
        Het is in de Gmail app opgelost doordat je nu kan kiezen voor Inline beantwoorden, nadat je op beantwoorden hebt geklikt.

        Ook met K9mail moet dit mogelijk zijn.

        Reageer


        • #5
          Heb met 7 verschillende mailprogramma's ( zie eerste mail) geprobeerd ook GMAIL, maar effect blijft hetzelfde.
          Zoals ik al heb aangegeven kan je bij ALLE e-mailprogramma's Online bewerken kiezen voor het verwijderen van e-mailadressen, maar de negatieve effecten daarvan heb ik in een vorige reactie al aangegeven.

          Reageer


          • #6
            Beste Zappy17,

            Dan kijk je niet goed, of je hebt een oude Android versie. Zie [img]2fe527d8-55dd-45fe-bc62-63edba8d6195.jpg[/img]. Als je op 'inline beantwoorden' tikt kan je zelf de tekst aanpassen.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
              Beste Zappy17,

              Dan kijk je niet goed, of je hebt een oude Android versie. Zie [img]2fe527d8-55dd-45fe-bc62-63edba8d6195.jpg[/img]. Als je op 'inline beantwoorden' tikt kan je zelf de tekst aanpassen.
              Ga het als test proberen met Doorsturen van een e-mail van GMAIL naar mijn account van Zeelandnet

              Bedankt voor de moeite.

              P.s. Ik heb de nieuwste versie van Android op mijn S4

              Reageer


              • #8
                Het werkt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X