Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Primair Emailadres wijzigen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Primair Emailadres wijzigen

    ik wil mijn e mail adres *verwijderd door moderator* wijzigen naar *verwijderd door moderator* (primair adres) ik kan mijn e mail adres niet zelf wijzigen

  • #2
    Hallo.
    Je primaire e-mail adres is ook je login naam op de provider.
    En ook op de people.zeelandnet.nl site.
    Als je die wilt wijzigen dan zul je waarschijnlijk je login moeten wijzigen.
    Op je pip pagina moet dat kunnen.
    Maar zo direct wijzigen gaat niet in dat menu op de pip.
    Oppassen met wijzigen van je login anders als je wat vergeet kun je er niet meer in.
    groet.
    Robert

    Reageer


    • #3
      De primaire login kun je niet zelf op de pip wijzigen.

      Reageer


      • #4
        dweezepoel, haal even je mailadresssen hier weg.
        Misschien werkt het het snelst als je even naar de Klantenservice belt. De Klantenservice is op zaterdagmorgen bereikbaar. In de onderstaande info wordt namelijk verzocht dit via mail of brief te doen.

        Zie info Mailadres aanpassen in de Helpdesk.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door dweezepoel
          ik wil mijn e mail adres *verwijderd door moderator* wijzigen naar *verwijderd door moderator* (primair adres) ik kan mijn e mail adres niet zelf wijzigen
          Het is niet mogelijk om de de accountnaam (het primaire emailadres) te wijzigen.

          Wat je wel kunt doen is een extra emailadres aanmaken met de gewenste naam en die te gebruiken voor email. Je zult nog wel het primaire account moeten gebruiken om op de PiP in te loggen.

          Reageer


          • #6
            Het primaire adres is bekend wegens het meeste gebruik en komt in de adreslijsten van derden en wordt het meeste verkocht; afmelden en weer aanmelden vereist tijd,omdat de afloopdatum van je abt mogelijk een boete oplevert.
            Overstappen naar een andere provider (webserver) kan wel,maar je weet niet waar je terecht komt!:?

            Reageer


            • #7
              Hallo oktagon,

              DELTA verkoopt geen (primaire) e-mailadressen.
              Je account bij ons hangt vast aan een primair e-mailadres. Hiermee kun je inloggen op je PIP. Naar dit e-mailadres, wordt met toestemming van de klant, gecommuniceerd over storingen en andere zaken. Daarom is het niet mogelijk om deze aan te passen. Een optie is zoals aangegeven een alternatief -/ extra e-mailadres aanmaken.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X