Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Hoe stel ik mijn e-mailaccount in op mijn laptop of PC?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Hoe stel ik mijn e-mailaccount in op mijn laptop of PC?

    Hiervoor hebben we meerdere faq's (handleidingen) voor verschillende e-mail programma's.

    Voor de verschillende instructies kun je klikken op deze link

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Marco
    Hiervoor hebben we meerdere faq's (handleidingen) voor verschillende e-mail programma's.

    Voor de verschillende instructies kun je klikken op deze link
    De lonk werkt niet!!!!

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door yvbo
      Oorspronkelijk gepost door Marco
      Hiervoor hebben we meerdere faq's (handleidingen) voor verschillende e-mail programma's.

      Voor de verschillende instructies kun je klikken op deze link
      De lonk werkt niet!!!!
      Ik bedoel natuurlijk link.

      Reageer


      • #4
        Vind je hier misschien het antwoord op je vraag:
        https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=119,E=0000036650348445699,K=5355,Sxi =6,TS=zeelandnetnl,New,Case=guid({422dd092-a316-4987-adea-f65962f482f4})

        Reageer


        • #5
          Ik probeerde een link te plaatsen, naar de site waar wellicht ook jouw vraag wordt beantwoord, maar ook dat wil niet lukken....
          Nieuwe poging:
          https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=143,E=0000036786940149760,K=5001,Sxi =1,TS=zeelandnetnl,New,Case=guid({06ce9058-e017-4bb0-a154-7b7b86ed406f})

          Reageer


          • #6
            Ik probeerde een link door te geven naar de pagina van klantenservice waar uitgelegd wordt hoe diverse mailaccounts in te stellen. Elk antwoord met die link wordt geplaatst als lege reactie..!
            Ook bij de persoonlijke berichten die ik yvbo probeerde toe te sturen.
            Vandaar ook dat de link van Marco niet (meer) werkt, vermoed ik.
            Ik vermoed dat werd verwezen naar de veelgestelde vragen bij "mail".

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X