Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

App casten naar tv

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• App casten naar tv

Als ik mij Delta app wil casten naar de tv krijg ik het volgende op het tv scherm: "Er is een fout opgetreden." Met als onderschrift: "Vanwege een technisch probleem is het op dit moment niet mogelijk om tv te kijken". Zie ook bijlage.
    Soms springt dit beeld met tekst weg en wordt het programma van de app gecast. Soms blijft na herhalen van acties het scherm terugkomen en soms gaat het na een paar keer proberen toch naar weer zoals het hoort.
    Is dit op te lossen of waar ligt dit aan.
    Het casten van andere apps (Neflix, NPO-start) geeft geen problemen.
    Ook kijken van Delta TV op telefoon of tablet gaat naar wens>
    Dus ja wat kan ik doen?
    Bijgevoegde bestanden

Heb hier dit probleem ook zo af en toe. Als je de app afsluit en opnieuw opstart gaat het meestal weer goed.

Reageer

Dat doe ik en soms helpt het soms niet. Het lijkt mij een probleem in de app. Daar zal de oplossing voor moeten komen
      Laatst bewerkt door Kroesbeek; 6 Feb 2025, 12:13.

Reageer

Ik had ook veel storing dat het beeld van de tv stil staat en of het geluid was weg ,heb gebeld naar delta daar zij men dat ze bezig zijn met de bekende
        storing ook het terug kijken was ook storing ,de man was zeer vriendelijk en behulpzaam, hij heb de decoder op afstand nieuw software geladen
        en het probleem was op gelost ,hij zij ook dat het een tijdelijke was ze zijn druk bezig met de storing maar bij ons is het opgelost

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Kroesbeek Bekijk bericht
          Als ik mij Delta app wil casten naar de tv krijg ik het volgende op het tv scherm: "Er is een fout opgetreden." Met als onderschrift: "Vanwege een technisch probleem is het op dit moment niet mogelijk om tv te kijken". Zie ook bijlage.
          Soms springt dit beeld met tekst weg en wordt het programma van de app gecast. Soms blijft na herhalen van acties het scherm terugkomen en soms gaat het na een paar keer proberen toch naar weer zoals het hoort.
          Is dit op te lossen of waar ligt dit aan.
          Het casten van andere apps (Neflix, NPO-start) geeft geen problemen.
          Ook kijken van Delta TV op telefoon of tablet gaat naar wens>
          Dus ja wat kan ik doen?
          Ik had hetzelfde probleem, heb de tip hier gekregn om de app te verwijderen en opnieuw te installeren, en dat werkt tot nu toe.

Reageer

Heb precies hetzelfde probleem met de delta app met casten. Met andere apps geen probleem.
            Meldingen hierover gaan terug tot 2021 met als opmerking van delta "oplostijd : onbekend "
            Na 4 jaar zou je zeggen dat het dan onderhand opgelost zou moeten zijn.
            App verwijderen en opnieuw installeren wil nog wel eens helpen lees ik hier en daar maar een echte
            oplossing zou ik toejuichen en mag onderhand ook wel.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
            X